Motoryzacja » Samochody
Luksusowe Volvo S90 Ambience może trafić do Chin
Zobacz więcej zdjęć » |
– Jesteśmy znani na całym świecie z naszej filozofii tworzenia samochodów – dla nas człowiek jest najważniejszy – a także z podejścia do stylistyki oraz jako światowy lider w branży w dziedzinie zaawansowanych technologii bezpieczeństwa – powiedział Robin Page, szef ds. designu w Volvo Cars. – Koncept Ambience jeszcze bardziej wzmacnia naszą pozycję i ukazuje iż jeszcze bardziej się skupiamy na otaczaniu człowieka designem jak kokonem, co zaczyna się od bezpieczeństwa, a rozciąga się także na zapewnianie dobrego nastroju.
W roku 2017 Volvo sprzedało na rynku chińskim po raz pierwszy przeszło 100 000 aut, co w ogromnym stopniu przyczyniło się do osiągnięcia po raz czwarty z rzędu rekordowych rocznych wyników sprzedaży i nieprzerwanego wzrostu. Chiny to dla Volvo największy pojedynczy rynek oraz największy rynek dla modelu S90 sedan.
– Ambience Concept stworzono z myślą o rynku chińskim, a jego charakter stanowi kontrast dla jakże nerwowych i pełnych pośpiechu warunków miejskich – powiedział Martin Andersson, senior commercial product manager w Dziale Samochodów Specjalnych Volvo Cars, odpowiedzialnym za gamę Excellence. – S90 Ambience Concept wzmocni na tym rynku postrzeganie naszej marki jako ważnego producenta o charakterze premium.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)