Gospodarka » Żywność
LŻEJ NA WIOSNĘ W KFC! NOWY BRAZER TWISTER – CO TYDZIEŃ W INNYM SMAKU
W wiosennej ofercie BRAZER TWISTER co tydzień w menu pojawia się pyszna tortilla w nowej, światowej odsłonie smakowej. Do skorzystania z oferty zachęca oryginalny konkurs internetowy, w którym fani KFC mogą zamienić się w degustatorów nowych smaków!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas promocji w menu restauracji KFC co tydzień dostępny jest nowy BRAZER TWISTER, którego smak odpowiada kulinarnemu charakterowi jednego z miast: Nowego Jorku, Aten, Monachium, Kopenhagi, Liverpoolu, Hong-Kongu i Bombaju. Każda z nowych propozycji bazuje na delikatnej, grillowanej piersi kurczaka, marynowanej wcześniej w specjalnej mieszance ziół i przypraw.
„Naszą nową ofertę przygotowaliśmy z myślą o tych, którzy, odwiedzając restauracje KFC, mają ochotę na coś lżejszego.” – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager marki KFC. „Wraz ze zbliżającą się wiosną, dajemy fanom marki jeszcze większy wybór oryginalnych smaków – prosto z najbardziej znanych kulinarnych zakątków świata. Liczymy na to, że każdy nasz gość odnajdzie wśród nich swój ulubiony.” – dodaje Anna Bednarska.
Brazer Twister dostępny będzie w restauracjach KFC w całej Polsce, w siedmiu wariantach:
− Brazer Twister Nowy Jork – grillowany kurczak w miodowym sosie BBQ, z serem cheddar, boczkiem, pomidorem i sałatą
− Brazer Twister Ateny - grillowany kurczak z sosem tzatziki, zielonym ogórkiem i sałatą w szpinakowej tortilli
− Brazer Twister Monachium - grillowany kurczak z sałatą, pomidorem, chrupiącym boczkiem i słodką musztardą bawarską
− Brazer Twister Kopenhaga - grillowany kurczak z sosem duńskim, konserwowym ogórkiem, sałatą i prażoną cebulką
− Brazer Twister Liverpool - grillowany kurczak z sosem
z grillowanych pomidorów, prażoną cebulką, boczkiem i sałatą
− Brazer Twister Hong-Kong - grillowany kurczak z sosem Hoi-sin, sałatą, pomidorami i boczkiem
− Brazer Twister Bombaj - grillowany kurczak z kremowym sosem curry, słodkim ananasem i sałatą w pomidorowej tortilli
Dodatkowo na stronie www.twister.kfc.pl przygotowano dla miłośników marki konkurs, w którym można wygrać zaproszenie na dowolnego BRAZER TWISTERA. Uczestnicy zabawy mogą wczuć się w rolę degustatorów, gdyż ich zadaniem jest między innymi ocena smaku nowych Twisterów, a równocześnie… zwiększanie puli nagród! Jest ich tym więcej, im więcej znajomych uda im się zachęcić do gry.
Spoty promujące najnowszą ofertę emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media. Dodatkowym kanałem promocyjnym są ogólnopolskie stacje radiowe, m.in.: RMF FM, PLANETA FM, ESKA, ESKA Rock, ROXY FM, TOK FM, Radio Złote Przeboje, ANTYRADIO. Co tydzień na ich antenie można usłyszeć nową reklamę, informującą o aktualnie dostępnym smaku BRAZER TWISTER. Ofertę wspiera również komunikacja na fan page’u marki.
Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Nadesłał:
Solski BM
|
Komentarze (0)