Technologie » Internet
[m]spark–ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów
Istotą programu akceleracyjnego [m]spark jest wsparcie merytoryczne, finansowe i sprzedażowe najlepszych projektów, które wykazują potencjał biznesowy i należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii. [m]spark jest dla startupów pomostem między pomysłem lub nowym produktem a jego dopasowaniem do potrzeb rynku i wdrożeniem u klientów. Celem programu akceleracyjnego jest przygotowanie startupów do prezentacji ich produktów przed klientami GroupM
i nawiązanie współpracy w ramach realizacji nowych kampanii czy projektów. Dodatkowo,
w ramach akceleracji badane są możliwości tworzenia produktów bazujących na synergii z rozwiązaniami technologicznymi GroupM.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Co można zyskać?
Uczestnicy programu akceleracyjnego będą mieli szansę zdobyć przekrojową i praktyczną wiedzę, zweryfikować modele biznesowe pod okiem doświadczonych ekspertów z branży digital marketingu oraz pozyskać finansowanie swojego pomysłu. Przez proces akceleracji uczestników przeprowadzą specjaliści i praktycy z bogatym doświadczeniem, którzy obecnie związani są z GroupM oraz domami mediowymi Mindshare, Mediacom i Wavemaker oraz Funduszem Venture Capital KnowledgeHub. W wyznaczeniu kierunku rozwoju oraz dopasowaniu produktu do oczekiwań klientów pomogą liderzy [m]spark
i mentorzy, w tym m.in.: Krzysztof Dębowski, Bartosz Drozdowski, Paweł Lewandowski, Jarosław Pająk, Grzegorz Smyka, Paulina Sobieszek, Tomasz Szulkowski oraz Marcin Woźniak. Podczas spotkań akceleracyjnych nie zabraknie czasu na networking, wymianę doświadczeń biznesowych oraz indywidualne konsultacje z mentorami.
– Akcelerator ma przemyślaną formułę, jego cel oraz środki realizacji były jasno określone. Najbardziej doceniam bezpośrednie spotkania z klientami GroupM oraz możliwość doszlifowania projektu i sposobu jego komunikacji. Służyły temu indywidualne warsztaty i liczne wystąpienia – komentuje udział
w poprzedniej edycji Tomasz Kopera, CEO Ignico.
– Dzięki udziałowi w akceleracji zostaliśmy przedstawieni kilku dużym klientom GroupM, a ich oczekiwania co do funkcjonalności PushAda wykraczały poza standardowe wdrożenie naszego narzędzia. Akceleracja [m]spark realnie przyspieszyła więc nasz rozwój zarówno pod względem technologicznym, jak i biznesowym – ocenia Karolina Kowalska, New Business Manager w PushAd.
Sprawdzony sposób na sukces
Podczas poprzedniej edycji, Akcelerator [m]spark wyłonił 16 startupów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę. Łącznie w 2018 r. przeprowadzonych zostało kilkadziesiąt kampanii reklamowych z użyciem produktów związanych z akceleratorem [m]spark. Organizatorzy zachęcają do zgłoszeń podmioty z takich obszarów martech jak: AI, chatboty, DSP, DMP, IOT, BIG DATA, blockchain, VR, content marketing, analitics and reporting, CRM, marketing automation, nowe formaty reklamowe, social media & social inteligence.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy (https://link.do/lMx8U) znajdują się na stronie http://www.mspark.ac/. Na zgłoszenia czekamy do 10 maja.
[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator
[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator to Program stworzony na potrzeby sektora MarTech, który jest połączeniem świata marketingu i technologii. Celem Programu jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie pomysłów czy produktów z obszaru komunikacji marketingowej przy wsparciu ekspertów z takich firm jak GroupM, Wavemaker, Mediacom, Mindshare oraz KnowledgeHub.
O GroupM
GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna, współtworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Największa na świecie grupa mediowa kontroluje ponad 36 proc. polskiego rynku, co daje jej pozycję lidera i przekłada się na efektywność rozwiązań oferowanych reklamodawcom. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój wysokospecjalistycznego zaplecza technologicznego, GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych, innowacyjnych usług i narzędzi, w tym marek takich jak: Xaxis, plista czy Light Reaction, gwarantując agencjom GroupM unikatowe rozwiązania technologiczne i efektywność realizowanych działań. GroupM jest jednocześnie na całym świecie prekursorem wdrażania standardów Brand Safety & Viewability.
GroupM została wyróżniona w Raporcie magazynu Media & Marketing Polska „Agencje Reklamowe
i Domy Mediowe Roku 2018” tytułem „Wspólna siła”, dowodzącym efektywności i skuteczności działań agencji mediowych MediaCom, Mindshare oraz Wavemaker.
O KnowledgeHub
KnowledgeHub to Fundusz Venture Capital inwestujący w nowoczesne rozwiązania technologiczne we wczesnej fazie rozwoju (start-up). Fundusz wspiera innowacyjne projekty o wysokim potencjalne rynkowym na etapie finansowania, zarządzania i szybkiego wzrostu wartości. KnowledgeHub specjalizuje się w rozwoju kompetencji inwestorskich w obszarze Digital Marketingu, wpierając spółki Funduszu w budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Jednym z głównych celów KnowledgeHub jest stworzenie najszerszego portfela produktów i usług reklamowo-mediowych, który dzięki synergii spółek zagospodaruje wszystkie obszary Digital Marketingu.
KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how
i doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)