Firma » Biznes
Maciej Białko kieruje Infinity Media w Dubaju
Zobacz więcej zdjęć » |
Maciej Białko kieruje zespołem ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu nowych partnerów dla polskich firm w regionie Zatoki Perskiej. Będzie nadzorował prace zespołu, opracowywał indywidualne strategie marketingowe, a przede wszystkim budował i podtrzymywał relacje biznesowe. Maciej Białko za główny cel stawia sobie zbudowanie wizerunku polskiego przedsiębiorcy w ZEA jako konkurencyjnego partnera biznesowego i profesjonalisty, którego wyróżnia jakość oferowanych produktów i usług. Maciej jest przede wszystkim wizjonerem, dla którego Infinity Media Middle East to coś więcej niż biznes.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Dążę do tego, aby Infinity Media Middle East FZ LLC stała się ambasadorem polskich przedsiębiorców w krajach Zatoki, aby polski produkt, polska usługa i polska technologia automatycznie kojarzyły się lokalnemu odbiorcy z rzetelnością, profesjonalizmem i najwyższą jakością”– wyjaśnia Maciej Białko.
Maciej Białko związany jest z rynkiem Zjednoczonych Emiratów Arabskich od 2008 roku. Przez pierwsze cztery lata pobytu w ZEA pełnił funkcję eksperta ds. ekonomicznych w Ambasadzie RP w Abu Zabi. Przez kolejne trzy lata prowadził własną działalność oraz był oficjalnym przedstawicielem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych w ZEA. Przeprowadził szereg misji handlowych i inwestycyjnych dla polskich instytucji wpierających biznes, a także bezpośrednio dla firm. Przed przyjazdem do ZEA pracował kilka lat w Republice Irlandii w administracji sektora bankowego (Bank of Scotland, Barclaycard International oraz Bank of Ireland).
Maciej jest osobą z wieloletnim doświadczeniem na rynku emirackim, zarówno we współpracy z instytucjami rządowymi, jak i ze światem biznesu. Jego największymi osiągnięciami była organizacja wizyty premiera Donalda Tuska w kwietniu 2012 roku (podczas pracy w Ambasadzie RP w Abu Zabi) oraz stworzenie programu dla czołowych polskich spółek podczas oficjalnej wizyty Prezydenta Komorowskiego w ZEA w grudniu 2013 roku. W efekcie organizacji spotkań b2b za jego pośrednictwem wiele polskich firm rozpoczęło sprzedaż swoich produktów do ZEA.
Źródło: Infinity Media
Nadesłał:
KnowledgeHub
|
Komentarze (0)