Firma » Biznes
Maciej Sikorski został Dyrektorem ds. Sprzedaży w Runmageddonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Maciej Sikorski ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Ostatnie trzy lata spędził jako Senior Account Manager w Havas Sports&Entertainment. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – projektu T-Mobile Ekstraklasy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & Event Managera, był również managerem reprezentacji Polski w rugby.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Runmageddon rośnie w siłę, rozpędza się i wymaga od nas coraz ambitniejszych planów i działań. W tym roku to już 15 wielkich eventów i ponad 50.000 uczestników. Naturalną konsekwencją tego dynamicznego rozwoju jest sięganie po najlepszych specjalistów. Zamierzam zbudować
w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Maciej jest osobą, która dobrze wpisuje się w tę filozofię. Jego interdyscyplinarne doświadczenie, szerokie kompetencje oraz fachowa wiedza z zakresu marketingu sportowego wnoszą świetną jakość do naszej organizacji. – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.
Głównym wyzwaniem dla nowego Dyrektora ds. Sprzedaży będzie rozwijanie i komercjalizacja biznesowego portfolio marki Runmageddon. Maciej Sikorski będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Nowy Dyrektor ds. Sprzedaży będzie zarządzał zespołem, w skład którego wchodzi dział sponsoringu oraz dział współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego.
Runmageddon jest niesłychanym doświadczeniem, nie tylko na trasie biegu, ale również w aspekcie biznesowym. Rozwijanie struktur sprzedażowych i komercjalizacja bogactwa urodzaju, jakie niesie ze sobą Runmageddon to fascynujące wyzwanie zawodowe. – mówi Maciej Sikorski.
Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego. Departament sprzedaży jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita.
Maciej Sikorski jest kolejnym ekspertem, który w ostatnim czasie zasilił szeregi Runmageddonu. W czerwcu bieżącego roku do ekipy Runmageddonu dołączył Piotr Należyty (b. Prezes klubu Trefl Sopot), który objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu.
Kontakt dla mediów:
Grzegorz Kita
Wiceprezes Zarządu
Mail: grzegorz.kita@runmageddon.pl
Kom: +48 601 321 238
Irmina Dzyr-Rainka
Biuro Prasowe
Mail: i.dzyr-rainka@synertime.pl
Kom: +48 514 810 666
_________________________________________________________________________________________________________________
O Runmageddonie
Runmageddon jest największym w Polsce cyklicznym ekstremalnym biegiem przez przeszkody. Zawody odbywają się w ok. 17 lokalizacjach rocznie. W 2016 roku we wszystkich startach wzięło udział ponad 35 tys. osób.
Specyfika tej formy aktywności polega przede wszystkim na dobrej zabawie, ale pozwala też sprawdzić siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości. Mają oni do pokonania różne odcinki trasy z torami przeszkód - wspinają się, czołgają, brną w błocie, skaczą, a także mierzą się z wodą oraz ogniem.
Runmageddon organizowany jest w 5 głównych formułach:
Intro – 3km / 15+ przeszkód
Rekrut – 6km / 30+ przeszkód
Classic – 12km / 50+ przeszkód
Hardcore – 21km / 70+ przeszkód
Ultra – 44km / 140+ przeszkód
Dla osób młodszych przewidziane są dwie formuły dodatkowe (odrębne trasy):
Kids – bieg z przeszkodami dla dzieci w wieku 4-11 lat
Junior – bieg z przeszkodami dla młodzieży w wieku 12-15 lat
Nadesłał:
RunmageddonBiuroPrasowe
|
Komentarze (0)