Motoryzacja » Samochody
MADOGZ wykorzystuje format audiobooków w kampanii radiowej dla 321Sprzedane.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka 321Sprzedane.pl wystartowała z niestandardową kampanią radiową. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Każdy z minutowych spotów czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą łączącą historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. W przypadku horroru przejawia się on w postaci koszmarów dręczących sprzedającego, a w historii obyczajowej jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W przypadku obu historii punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów jest usługa 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.
Aby nadać produkcjom wyjątkowy charakter, do współpracy przy projekcie został zaproszony jeden z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych - Wiktor Zborowski, który wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych marką 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla marki 321Sprzedane.pl, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki, które nawiązują do różnych gatunków literackich,i których zwyczajnie miło się słucha - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.
Po sukcesie ostatniej kampanii digitalowej postanowiliśmy pójść za ciosem i po raz kolejny oddaliśmy przygotowanie projektu w ręce agencji MADOGZ. Pomysł na niestandardowe radiówki w stylu audiobooków bez wątpienia pozwoli wyróżnić 321Sprzedane.pl na tle innych produkcji reklamowych. Co ważne, oprócz nieszablonowej kreacji i wysokiej jakości produkcji, agencja zapewniła nam wsparcie strategiczne przy wyborze formatu kampanii pod kątem realizacji naszych celów biznesowych - mówi Tomasz Wierzbicki, Head of Marketing 321Sprzedane.pl.
W pierwszej odsłonie kampanii emitowane będą dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Kampanię będzie można usłyszeć już na jesieni w kilkudzisięciu stacjach radiowych m.in. z Grup RMF i Time.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Concept.
Nadesłał:
Madogz
|
Komentarze (0)