Firma » Biznes
Magazyn WITTCHEN najlepszy w Polsce
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jest to już 11. edycja konkursu branży Custom Publishing organizowanego przez agencję wydawniczą Agape. WITTCHEN wyprzedził takie uznane pisma jak magazyn Raiffeisen Banku i Laboratorium Dr Ireny Eris. - To nagroda za ciężką pracę jaką wkładamy w każdy kolejny numer naszego magazynu. Zwracamy uwagę na najmniejszy szczegół, aby oddać w ręce czytelników magazyn na najwyższym poziomie – mówi Monika Wittchen, wiceprezes firmy.
Magazyn WITTCHEN wychodzi nieprzerwanie od 2007 roku, początkowo jako kwartalnik, a aktualnie jako półrocznik. Ukazuje się w nakładzie 43 tysięcy egzemplarzy i jest dystrybuowany imiennie do grona klientów i partnerów firmy, osób ze świata biznesu, mody, kultury i sztuki. Redakcją magazynu zajmuje się od początku istnienia firma Yo-Media. -Stworzyliśmy magazyn WITTCHEN z myślą o naszych klientach, którzy poszukują informacji o ciekawych miejscach, wyjątkowych potrawach i światowych trendach we wzornictwie. – tłumaczy Pani Prezes. – W jego powstawaniu pomaga nam grono stałych felietonistów, do których należą Piotr Adamczyk, Agustin Egurrola, Stanisław Krajski, Artur Pietras a od niedawna Agnieszka Maciąg.
To nie jest pierwsza nagroda przyznana dla Magazynu WITTCHEN. W poprzedniej edycji konkursu WITTCHEN zdobył nagrodę „Zdjęcie Roku 2010”, za portret Andrzeja Mleczki. A w 2008 roku zwyciężył w kategorii „Okładka Roku”.
| Nadesłał:
            wittchen | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)