Technologie » Internet
MakoLab SA optymalizuje i pozycjonuje motogen.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Współpraca obejmuje działania z obszaru SEO/SEM, jak również wsparcie konsultacyjne w budowaniu oferty portalu i strategii powiększania grona stałych odbiorców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
motogen.pl to jeden z największych polskich portali poświęconych tematyce motocyklowej. Od samego początku strategią przyjętą przez właścicieli serwisu było dostarczanie profesjonalnie opracowywanych treści na temat szeroko rozumianego rynku motocyklowego.
Zespół redakcyjny motogen.pl tworzą motocykliści - zarówno kobiety, jak i mężczyźni, o różnych zainteresowaniach. Celem strategicznym portalu jest popularyzacja tematyki motocyklowej nie tylko wśród zapaleńców nie widzących świata poza własnym jednośladem, ale też wśród osób, dla których może być to forma spędzania wolnego czasu i oderwania się od codzienności.
Portal wypełniają szczegółowe testy zarówno samych motocykli, jak i akcesoriów, relacje z wszelkich ważnych imprez i wydarzeń. Treści są bogato ilustrowane zdjęciami i materiałami video. Portal jest również otwarty na treści dostarczane przez samych fanów jednośladów - wszystkie artykuły mogą być komentowane, portal prowadzi również forum oraz daje możliwość założenia indywidualnego bloga.
„Zbyt często słowo motocykle niesie za sobą negatywne konotacje młodych ludzi igrających z życiem własnym i innych. A przecież motocykle to również turystyka motocyklowa, piękne maszyny, bezpieczna forma sprawnego poruszania się po zatłoczonym mieście i mnóstwo frajdy. Dodatkowo to bardzo rozbudowany rynek odzieży i akcesoriów - znacznie bogatszy de facto niż np. samochodowy. Dlatego sam znając frajdę z jazdy na motocyklu cieszę się, że możemy pracować przy tym projekcie i budować popularność tego świetnego portalu, jak i całej kategorii motocyklowej" - mówi Michał Hertel, dyrektor marketingu MakoLab SA
MakoLab SA na rzecz motogen.pl świadczy kompleksowe usługi z obszaru e-marketingu. Wśród nich znajdują się bieżąca optymalizacja i pozycjonowanie serwisu. Zespół odpowiada również za reklamę w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, a także wspiera redakcję w tworzeniu treści wartościowych zarówno z punktu widzenia czytelników portalu, jak również zrozumiałych przez roboty wyszukiwarek internetowych.
Nadesłał:
Agencja38pr
|
Komentarze (0)