Dom » Wnętrza
Małe jest sprytne – składany pojemnik może więcej
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lekko na śniadanie
Ci, którzy przed obiadem lubią pożywić się niewielkim jogurtem, owocami, małymi marchewkami czy orzeszkami, wiedzą, że klasyczne lunchboxy są dla nich po prostu za duże – dlatego warto rozejrzeć się za niestandardowym, wielofunkcyjnym pojemnikiem, nie zajmującym zbyt wiele miejsca i wymiarami idealnie odpowiadającym produktom, które chcemy w nim umieścić. Tym bardziej, że niewielkie pojemniki mieszczą w sobie… wiele możliwości. Najlepiej sprawdzą się takie, których pojemność nie przekracza 400 ml. Jeszcze bardziej efektywne są innowacyjne produkty, które po wykorzystaniu można swobodnie złożyć – wówczas zajmują naprawdę mało miejsca w torbie. Marka Jan Niezbędny, która wprowadziła na rynek serię silikonowych pojemników na żywność, oferuje również małe pudełeczko o pojemności 350 ml – idealne do niewielkich przekąsek na wynos. To jednak nie wszystko – niewielki rozmiar i estetyczny wygląd idą w parze z pomysłowością produktu – pudełeczko jest składane, dzięki czemu, po zjedzeniu zawartości, możemy je złożyć na płasko i swobodnie wrzucić do torby.
Małe pomysły w małych pudełkach
Malutki lunchbox może stanowić sprytny dodatek do tradycyjnego, dużego pudełeczka, w którym zabieramy pełnowymiarowy obiad do pracy czy szkoły. Wówczas niewielki pojemnik może posłużyć jako… pojemniczek do dipów lub sosów. Jeśli wybieramy się na piknik, możemy przechować w silikonowym pudełeczku także np. polewę do deserów, rozpuszczoną czekoladę czy gęsty sok do lodów. Idealnie sprawdzi się również w roli… przenośnej maselniczki.
Poza kuchnią
Co jeszcze możemy przechowywać w tym małym, składanym pojemniku silikonowym? Nadaje się idealnie nie tylko do drugiego śniadania – może być również pudełeczkiem na niewielkie kosmetyki do makijażu, przybory do szycia, biżuterię czy kable oraz słuchawki, zwykle plączące się w mieszkaniu.
www.janniezbedny.pl
Kontakt dla mediów: Karolina Obszyńska, Agencja Royal Brand PR Karolina@royalbrand.pl
Nadesłał:
RoyalBrandKarolina
|
Komentarze (0)