Dom » Budownictwo

Małe zmiany, znaczący efekt

Małe zmiany, znaczący efekt
Zobacz więcej zdjęć »
Małe zmiany, znaczący efekt – system kuchenny GROHE Blue zaprojektowano dla większej wygody i w trosce o ekologię

Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do rozwiązań ułatwiających im dbanie o ekologię każdego dnia. W rezultacie poszukują produktów spełniających nie tylko ich wysokie wymagania dotyczące wygody i jakości, ale także przyjaznych dla środowiska naturalnego. Firma GROHE to światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni. Marka tworzy innowacyjne produkty z myślą o oczekiwaniach swoich klientów. System kuchenny GROHE Blue ułatwia prowadzenie zdrowego i bardziej ekologicznego stylu życia. Dzięki niemu konsumenci mają dostęp do filtrowanej wody prosto z baterii kuchennej. To rozwiązanie, które nie tylko oszczędza czas, przestrzeń i zasoby naturalne, ale także zapewnia najwyższe standardy jakości oraz doskonały smak wody.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Z myślą o nowoczesnych kuchniach

Świadomi konsumenci poszukują rozwiązań, które sprawią, że ich codzienne życie stanie się wygodniejsze. Zależy im jednocześnie na dbaniu o ekologię oraz spełnieniu wymagań względem designu i funkcjonalności. System kuchenny GROHE Blue Home skutecznie łączy to, co najlepsze - ponadczasowe wzornictwo i najnowocześniejszą technologię. Bateria kuchenna zamienia lokalną wodę w jej lepszy wariant: wodę filtrowaną, schłodzoną, niegazowaną, lekko gazowaną lub gazowaną. Szybko i wygodnie - wystarczy jedynie nacisnąć przycisk na uchwycie baterii kuchennej.

Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta - firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. - mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.

Innowacja o realnym wpływie na ochronę środowiska naturalnego

Z przeprowadzonych niedawno badań zachowań konsumenckich w Europie wynika, że ponad 1/3 klientów woli kupować produkty tych marek, które angażują się w ochronę środowiska naturalnego[1]. W procesie podejmowania decyzji priorytetem stają się dla nich wartości i cele producenta, cena produktu schodzi zaś na dalszy plan. Dzięki technologii zastosowanej w systemie GROHE Blue (nagrodzony Sustainability Award Design 2021), marka pozycjonuje się jako lider w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Klienci mogą teraz całkowicie zrezygnować
z wody w plastikowych butelkach. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także poprawy jakości powietrza. Każdy litr wody z systemu GROHE Blue to o 61% mniej emisji CO2 w porównaniu do wody butelkowanej. Dodatkowo to rozwiązanie zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Mierzy jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczająco dużo miejsca na system kanalizacyjny.

Lokalna kampania - Wyprodukowano dla polskiej wody

Marka zainicjowała kampanię sygnowaną hasłem: „Wyprodukowano dla polskiej wody", w której przekonuje konsumentów do czerpania wody pitnej ze źródła tak lokalnego, jak to tylko możliwe. W ramach promocji swoich systemów kuchennych również w Polsce zwraca uwagę na problem zbyt dużej ilości generowanych odpadów i zachęca do stopniowego eliminowania ich, przekonując do zmiany stylu życia na bardziej zrównoważony oraz przyjazny planecie. W dniach od 1 sierpnia do 31 grudnia 2021 roku trwa akcja „Cashback", w ramach której każdy, kto zakupi i zarejestruje jeden z systemów z kolekcji GROHE Blue (GROHE Blue Pure, GROHE Blue Home lub GROHE Blue Professional), otrzyma nawet do 400 zł zwrotu. Więcej informacji o promocji na stronie www.grohe.pl/promocja-cashback/.



 

[1] ­­Raport o zmianie zachowań konsumentów, GfK, Maj 2021.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AniaGOW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »