Zdrowie » Uroda
Małgorzata Kożuchowska w kampanii AVON EVE Truth
Zobacz więcej zdjęć » |
#wearyourtruth
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najnowsza kampania marki AVON pokazuje, że źródłem piękna i wewnętrznego spokoju jest akceptacja własnego ja. Współczesny świat nakłada na kobiety presję bycia perfekcyjnymi, a AVON zachęca je, by po prostu były sobą.
AVON EVE Truth to czwarty zapach w kolekcji sygnowanej przez Małgorzatę Kożuchowską, która powstała, by podkreślić każdą z odsłon kobiecości. Najnowsza kompozycja – AVON EVE Truth została stworzona dla kobiet, które czują radość z bycia sobą i chcą to pokazać całemu światu – mówi Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CE AVON.
Zachęcamy kobiety do akceptacji siebie, do znalezienia spokoju wewnętrznego, uwierzenia,
że najpiękniejsze stają się wtedy, gdy są po prostu sobą. W tej kampanii pokazujemy Małgosię Kożuchowską nie jako gwiazdę na czerownym dywanie, ale naturalną, szczęśliwą i pewną swojej kobiecości – mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji, Członek Zarządu w AVON Cosmetics Polska.
Małgorzata Kożuchowska pojawi się na okładce katalogu AVON nr 3/2019, dostępnego na rynku od 7 lutego. Kampania startuje 4 lutego. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat
i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych oraz na platformach VOD i Ipla. Kampania obejmuje także działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska
we współpracy z Marcinem Tyszką i agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.
Nadesłał:
UlaGOW
|
Komentarze (0)