Firma » Biznes
MarcPol wśród najtańszych sieci spożywczych
Produkty sprzedawane przez MarcPol okazały się tańsze od oferowanych w wielu znanych sieciach dyskontowych, w tym m.in. w Biedronce, Lidlu czy Netto.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W badaniu zorganizowanym w październiku br. przez portal wp.pl, oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego, oferta sieci spożywczej MarcPol została oceniona za jedną z najbardziej konkurencyjnych na polskim rynku. Zajęła dziesiąte miejsce wyprzedzając pod względem atrakcyjności cen m.in. znane sieci dyskontowe Biedronka, Lidl czy Netto. Uwzględniając tylko polskie sieci oferta MarcPol okazała się najtańsza.
„Oferta cenowa MarcPol jest bardzo atrakcyjna i z sukcesem udaje nam się konkurować z zagranicznymi sieciami, w tym również z dyskontami. Naszym priorytetem pozostaje jednocześnie szeroki asortyment, duża oferta produktów świeżych oraz wysoka jakość obsługi klientów" - powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.
Wartość ocenianego koszyka obniżyła się w przypadku MarcPol aż o 5,4% porównując ceny z tym samym okresem poprzedniego roku, przy średnim spadku cen dla całego rynku na poziomie 4,29%. Zapewniło to sieci MarcPol szóste miejsce pod względem pozytywnej dynamiki zmian w tym zakresie.
W zestawieniu wp.pl tym razem ocenianych było 18 największych sieci spożywczych. Analizowana była wartość koszyka zakupowego składającego się z 24 podstawowych produktów najczęściej kupowanych przez klientów, w tym m.in. kiełbasa, mąka, cukier, jaja, mleko, kawa, schab wieprzowy, czy pomidory. Analiza jest dokonywana cyklicznie w odstępie kilku miesięcy. Bieżąca edycja badania była już osiemnastą z kolei.
Komentarze (0)