Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Marka Grey Goose na premierze kalendarza Fujifilm
Zobacz więcej zdjęć » |
„Fabryka Marzeń” w Warszawie
Dwanaście scen z najsłynniejszych filmów – to inspiracja tegorocznego Kalendarza Fujifilm, który miał swoją premierę 24 listopada w warszawskim Soho Factory. Siódma edycja tego przedsięwzięcia została zrealizowana pod hasłem „Fabryka Marzeń”. Bohaterkami Kalendarza są dziewczyny z Polski, Czech i Słowacji oraz polscy aktorzy: Przemysław Cypriański, Paweł Staliński, Stefano Terrazzino i Tomasz Ciachorowski. Dwanaście pierwszych egzemplarzy kalendarza z autografami jego tegorocznych gwiazd, zostało wystawionych na licytację. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany podopiecznej fundacji TVN „Nie jesteś sam” – Klinice Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka, która pilnie potrzebuje remontu.
Wódka Grey Goose w trzech odsłonach
Gala Kalendarza Fujifilm to niezwykłe przeżycie dla wszystkich miłośników fotografii oraz mody. Niezwykłe stylizacje, czerwony dywan, piękne modelki i polscy aktorzy – w Soho Factory nie zabrakło żadnego z tych elementów. Dziewczyny, które pracowały podczas realizacji tegorocznej akcji Fujifilm, na specjalnym pokazie zaprezentowały dwanaście scen filmowych, które zainspirowały fotografkę Marlenę Bielinską to wykonania niezwykłych zdjęć. „Pulp Fiction”, „Piraci z Karaibów”, „Legalna Blondynka” i „Amelia” to tylko niektóre z kinowych hitów, które można rozpoznać na kartkach kalendarza. Na evencie nie zabrakło także wódki Grey Goose, która od lat związana jest ze światem filmu. Barmani specjalnie na tę okazję przygotowali trzy wyśmienite koktajle, które towarzyszyły gościom przez cały wieczór. Imbir, wanilia i żurawina – to trzy główne nuty smakowe, które doskonale współgrały z wódką Grey Goose.
Wódka Grey Goose to marka doskonale znana wśród gwiazd światowego formatu. Obecność na najważniejszych wydarzeniach związanych ze srebrnym ekranem zapewnił jej popularność i uznanie na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie marka pojawia się na eventach takich jak premiera Kalendarza Fuji Film.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji
i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. 72 A lok.35, 03-290 Warszawa, tel/fax. (22) 251 20 47, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com.
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
Komentarze (0)