Gospodarka » Żywność
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi pozwalających na radzenie sobie z doświadczeniem bullyingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie ma zgody na przemoc w żadnej postaci, w żadnych okolicznościach. Nikt nie ma prawa zagrażać bezpieczeństwu i naruszać godności drugiej osoby - dziecka, nastolatka, dorosłego. Dlatego decyzja o wsparciu projektu „Hejt nie jest OK” była dla nas naturalna i oczywista – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje, że wszyscy mamy moc zmieniania świata i musimy o tym pamiętać w każdej sytuacji.
Fabuła podcastu została oparta na prawdziwej historii, jaka wydarzyła się w jednej z wilanowskich podstawówek. W projekcie można usłyszeć głosy dzieci, a także rozmowę z psychologiem i dyrektorką Szkoły Podstawowej nr 400 z Warszawy, której uczniowie wzięli udział w nagraniu.
Manifest audio jest dostępny nieodpłatnie w aplikacji Empik Go oraz we wszystkich serwisach streamingowych (Spotify, Apple Podcast i YouTube). Ze strony projektu www.empik.com/hejtniejestok można pobrać plakaty akcji #stophejt do wydrukowania.
Projekt po stronie marki Grześki koordynuje dom mediowy Initiative wraz z Kinesso.
Nadesłał:
KMC
|
Komentarze (0)