Zdrowie » Uroda
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
Zobacz więcej zdjęć » |
Zapach Promise Jennifer Lopez Promise to kwiatowo-drzewna woda perfumowana inspirowana charyzmatyczną artystką. Nazwa produktu nawiązuje do słów samej J.Lo, która zachęca kobiety do składania obietnic samym sobie, aby stawały się lepsze każdego dnia, bez względu na pojawiające się przeszkody. Na początku listopada wystartowała kampania w mediach online, w ramach której realizowane są emisje dzienne i video na dużych formatach na portalach kobiecych, działania mobile z niestandardowymi kreacjami oraz programmatic.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na początku grudnia kampanię wzmocni aktywacja z udziałem influencerek, które dostaną od J.Lo spersonalizowane pudełka z wodą toaletową Promise i podpisem samej Jennifer Lopez. W działania promocyjne w kanałach social media zaangażowane będą m.in: Karolina Pisarek, Żaklina Ta Dinh, Klaudia El Dursi, Malwina Wędzikowska oraz Marcelina Zawadzka. Kampania, która potrwa do 15 grudnia, jest inspirowana akcją, w której Jennifer wysłała podobne paczki swoim przyjaciołom. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)