Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Marka Kasia po raz kolejny wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

Marka Kasia po raz kolejny wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Kasia od lat zachęca Polaków do dzielenia się radością. W czasie minionych świąt Bożego Narodzenia idea ta wybrzmiała szczególnie mocno, znajdując odzwierciedlenie w ogólnopolskiej akcji „2 razy więcej radości”. Dzięki niej marka Kasia wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który skłania do wspólnego dzielenia się radością z innymi. Wie o tym marka Kasia, która od lat zachęca Polaków do okazywania wsparcia także tym najbardziej potrzebującym. W 2020 roku świąteczna akcja marki Kasia „2 razy więcej radości” miała na celu zachęcenie Polaków do niesienia pomocy dzieciom opuszczonym i osieroconym, mieszkańcom Wiosek Dziecięcych SOS. 
 
Dzięki akcji w pomoc włączyć się mógł każdy z nas, kupując produkty marki Kasia. W rezultacie Kasia przekazała SOS Wioskom Dziecięcym wsparcie finansowe w wysokości 100 000 zł. Ponadto Kasia zorganizowała dla podopiecznych Stowarzyszenia warsztaty pieczenia i dekorowania świątecznych pierniczków. Jednocześnie, biorąc udział w akcji „2 razy więcej radości”, konsumenci mieli szansę na wygraną pieniężną – każdego dnia wyłaniano zwycięzcę, który otrzymywał 2000 złotych.
 
Bardzo cieszymy się, że jako marka Kasia po raz kolejny mogliśmy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. To wszystko nie odbyłoby się bez pomocy naszych konsumentów, którzy w czasie trwania aktywacji zdecydowali się na zakup produktów marki Kasia. Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy włączyli się do akcji. To właśnie z Państwa pomocą udało nam się zrealizować nasz cel i przekazać środki finansowe na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Wierzymy, że także podczas kolejnych naszych akcji będziemy nieść wspólnie pomoc i dzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.
 
Akcje takie jak ta, w tym trudnym czasie pandemii, są dla naszego Stowarzyszenia ogromnym wsparciem. Jest to odczuwalne szczególnie w czasie świątecznym, gdy chęć i potrzeba dzielenia się radością jest jeszcze większa. Dzięki otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie nieść pomoc naszym wspaniałym podopiecznym. Dlatego dziękujemy każdemu, kto włączył się do akcji i przekazał nam swoją "cegiełkę" - mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. 



Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
joanna@yellowcups.pl
+48 536 410 824

.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna1

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »