Dom » Architektura

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”
Zobacz więcej zdjęć »
W ramach Europejskiej Federacji Producentów Płytek Ceramicznych rozpoczęła się międzynarodowa kampania „Ceramic. A safe choice”- Marka Opoczno czynnie włączyła się w promocję tego przedsięwzięcia.

Europejska Federacja Producentów Płytek Ceramicznych (CET) zrzesza europejskich producentów płytek ceramicznych, którzy w swojej działalności promują proekologiczny wymiar tego materiału wykończeniowego i popularyzują stosowanie go w wewnętrznych i zewnętrznych przestrzeniach –mieszkalnych i użytkowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W kwietniu br. federacja rozpoczęła kampanię online „Ceramic. A safe choice”, której celem jest zaprezentowanie wielowymiarowych cech płytek ceramicznych, zasięgiem obejmująca między innymi rynki: polski, hiszpański, niemiecki, włoski oraz angielski. W ramach tej inicjatywy powstał m.in. materiał video „Values of ceramics” – „Wartości ceramiki”, który prezentuje szereg zalet, jakimi charakteryzują się płytki ceramiczne. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowość ceramiki ze względu na jej walory estetyczne, parametry i wymiar ekologiczny. Nie do przecenienia jest także jej neutralny wpływ na zdrowie użytkowników dzięki standardom produkcji oraz zastosowaniu naturalnych składników do jej wytwarzania – mieszanki gliny, kaolinu i kruszyw. Część odpadów z produkcji z powodzeniem można recyklingować. Dodatkowo płytki ceramiczne charakteryzują się wysokim poziomem trwałości oraz wszechstronnością zastosowania. Są niezwykle łatwe w montażu, a w codziennej eksploatacji użytkownicy doceniają łatwość utrzymania ich w czystości. Bogactwo wzorów, kształtów oraz rozmiarów pozwoli wykreować wyjątkowe wnętrze domu, mieszkania i przestrzeni publicznej.

 Cieszymy się, że możemy być częścią kampanii „Ceramic. A safe choice.” i aktywnie angażować się w jej promocję. Jest to szczególna inicjatywa, której założenia są nam bardzo bliskie. Dbając
o zachowanie najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa użytkowania oraz stosując naturalne materiały, chcemy pokazywać, że działamy w poszanowaniu dla środowiska. Nasz asortyment produkujemy w technologii Continua+. Dzięki wbudowanemu w proces produkcyjny systemowi recyklingu, możemy w zrównoważony sposób gospodarować powstałymi podczas produkcji odpadami, które kierowane są do ponownego wykorzystania – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager marki Opoczno.

Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów Social media oraz strony www, gdzie będą dostępne wszystkie materiały dotyczące kampanii „Ceramic. A safe choice.”



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OneMulti

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »