Firma » Reklama

Marketing a sprzedaż, miłość czy nienawiść? – przed nam ReBrain Meetup #2

Marketing a sprzedaż, miłość czy nienawiść? –  przed nam ReBrain Meetup #2
Zobacz więcej zdjęć »
Drugie spotkanie z cyklu ReBrain Meetups przeznaczone jest dla wszystkich, którzy doświadczyli konfliktu, zależności, synergii między działami sprzedaży i marketingu.

Zajmujesz się marketingiem lub sprzedażą, a może obiema tymi dziedzinami? Myślisz, że marketing i sprzedaż powinny ze sobą współgrać? A być może uważasz, że firmy nie potrzebują marketingu, gdy mają dobrych sprzedawców? Może jesteś przekonamy, że przy dobrym marketingu produkty sprzedają się same?

Jeżeli powyższe twierdzenia dotyczą Ciebie, chciałbyś poznać na nie odpowiedzi oraz zabrać głos w branżowej dyskusji, zapraszamy na ReBrain Meetup #2, którty odbędzie się 15 października 2019 r. w godzinach 18 - 22 w warszawskiej przestrzeni coworkingowej Solutions Rent na temat:  MARKETING A SPRZEDAŻ, MIŁOŚĆ CZY NIENAWIŚĆ? Wstęp bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.

Podczas ReBrain Meetup #2 uczestnicy spotkają się ekspertami: Iwoną Żelazną, która od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem marek superpremium oraz Karolem Bartkowskim, praktykiem Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię.

Karol Bartkowski jest współgospodarzem LinkedIn Local Warszawa i prelegentem na wielu konferencjach. To także podcaster, bloger, autor artykułów do najważniejszych czasopism i portali dla sprzedawców. Karol to prawdziwy sprzedawca z krwi i kości.

Iwona Żelazna tworzyła m.in. pierwszy program art bankingu w Polsce dla Noble Banku, zajmowała się PR-em Wine & Food Noble Night i komunikacją marketingową Noble Concierge. Obecnie odpowiada za budowanie marki Nespresso Professional i działania zwiększające efektywność sprzedaży. Epizodycznie jest autorką wykładów, wywiadów i artykułów z zakresu rynku sztuki i kolekcjonowania.

- ReBrain Meetups to cykl spotkań branżowych z prelekcjami ekspertów i praktyków. Ważną częścią Meetups są merytoryczne dyskusje uczestników, którzy nieprzypadkowo znajdują się na naszych spotkaniach. To ludzie, którzy chcą się rozwijać zawodowo, szukają nowych rozwiązań, są otwarci na oryginalne narzędzia marketingowe. Omawiamy różnorodną tematykę: od promocji, reklamy, przez sprzedaż bezpośrednią, budowanie marki, po wszystkie elementy marketingu oraz nowinki technologiczne wpływające z coraz większą siłą na strategie i sposoby prowadzenia biznesu. Na pierwszym spotkaniu z cyklu, które odbyło się we wrześniu br., rozmawialiśmy na temat: „Employer Branding = Marketing + HR? Teraz zapraszam na dyskusję o tym, czy marketing pomaga, czy przeszkadza w sprzedaży, czy między tymi dziedzinami zawsze jest konflikt? I czy to nie jest tak, że i sprzedaż i marketing powinny grać do jednej bramki” – mówi Karol Mirowski, twórca projektu szkoleniowo-konsultacyjnego Meetups.

Organizatorami Rebrain Meetups są: Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant jako pomysłodawca i główny prowadzący oraz Katarzyna Bieniek, Senior Specialist R&D Beauty and Personal Care w Unilever, odpowiedzialna za organizację logistyczną wydarzenia. Za promocję i komunikację spotkań odpowiada Agencja Społem.

 

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: www.evenea.pl/event/rebrain1902/

 

 Agencja Społem – dbamy o relacje

Jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji social mediowych w Polsce. Kompetencje zespołu agencji w zakresie marketingu społecznościowego rosły wraz z rozwojem mediów cyfrowych i ich znaczenia w komunikacji. Dziś zakres działalności agencji to szeroko pojęty digital marketing. „Społem” kompleksowo zajmuje się prowadzeniem działań w social mediach, od tworzenia strategii marketingowych i budowanie wizerunku marki, przez content marketing, PR/ePR, kampanie reklamowe, kreacje, SEO, video, www, serwisy i landing pages, po eventy i ambient. Działa nieprzerwanie od 2008 r. Do klientów Agencji należą m.in. British Automotive Polska, Pirelli Polska, ZF Friedrichshafen AG, Dr. Oetker Polska, Digel Polska, Synevo.

 

ReBrain

Interaktywno-kreatywny boutique założony przez Kamila Mirowskiego, który od 2008 r.  zajmuje się działaniami z zakresu komunikacji marketingowej, m.in. employerbranding, szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Kamil pracował z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Społem
http://agencjaspolem.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
WYKORZYSTANIE SPORTU W PRZECIWDZIAŁANIU AGRESJI RÓWIEŚNICZEJ
Za 4 dni:
Po słowie #2: Marek Bieńczyk | Księgarnia Empik
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »