Firma » Biznes
Marketing bezpośredni wiodącym tematem wiosennego Biuletynu Doradczego CCMS
Zobacz więcej zdjęć » |
„…Na początku przemian ustrojowych w Polsce (…) był to głównie tradycyjny e-mailing, realizowany w postaci przesyłki adresowanej i nieadresowanej. Późnej ciężar rozwoju przeniósł się w dużym stopniu na telemarketing, e-mailing i pochodne działania, oparte o narzędzia internetowe. Dzisiaj jest to marketing zintegrowany...” W rozmowie poruszone zostają także m.in. kwestie roli Stowarzyszenia, jaką odgrywa ono w rozwoju całej branży, mowa jest także o korzyściach jakie czerpią z przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pełny tekst rozmowy z Jackiem Barankiewiczem opublikowany został w wiosennym (3-4/2016). Biuletyn Doradczy CCMS ma prawie 2000 odbiorców, do których jest cyklicznie wysyłany drogą elektroniczną. Z treścią najnowszego, a także archiwalnych numerów Biuletynu, można zapoznać się na stronie http://ccms.com.pl/aktualnosci/
CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
Nadesłał:
r.waker@ccms.com.pl
|
Komentarze (0)