Firma » Reklama
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Zobacz więcej zdjęć » |
Książką przedstawia również koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk – pracownik Katedry Handlu Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują: rynek farmaceutyczny, marketing, teorię wymiany, kreatywności oraz komunikacji marketingowej. Jest autorem ponad 800 książek i artykułów.
Autor: Henryk Mruk
ISBN: 978-83-7601-890-4,
Format: A5 , s. 172 oprawa miękka ,
Cena: 59 zł
Księgarnia Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
ul. Płocka 5a
01-231 Warszawa
Tel. 022 535 80 00
e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
Księgarnia internetowa:
e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl
Nadesłał:
mdobosz
|
Komentarze (0)