Firma » Reklama

Marketing internetowy - rozwiązanie dla każdego pragnącego zaistnieć w sieci

Marketing internetowy - rozwiązanie dla każdego pragnącego zaistnieć w sieci
Zobacz więcej zdjęć »
Rezygnacja z e-reklamy swojej strony internetowej (sklepu, wizytówki) to najczęściej spotykany błąd w branży e-commerce. Pewnie każdy z was słyszał o przypadkach sklepów, które upadały wskutek niefortunnej reklamy lub zaniechania czynności, które powinny stać się typowe dla identyfikacji wizualnej.

Niestety pojęcie samej identyfikacji wizualnej jest często błęnie rozumiane przez niczego nieświadome nowe sklepy na rynku. Szczególnie na początku swojej przygody wolą ograniczyć wydatki na ich zdaniem zbędne czynności. Działania marketingowe znajdują się właśnie wśród tych czynności, które są odstawiane na później. Niestety taka taktyka często bywa złudna. Wystarczy spojrzeć na sklepy, które sprzedają na Allegro. Często ignorują oni jakąkolwiek reklamę, całkowicie uzależniając się od giganta aukcji internetowych i prowizji związane ze sprzedażą.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kreowanie marki internetowej jest możliwe dzięki wykorzystaniu odpowiednich strategii marketingowych. Pierwszym celem, jaki powinien sobie obrać nowy sklep internetowy, to prawidłowe zoptymalizowanie strony. Powinno być ono wykonane już w trakcie projektowania stron www. Kraków, Warszawa i inne polskie miasta słyną ze specjalistów, którzy wykonają optymalizację już w facie jej powstawania. Niestety często można spotkać z sytuacją, że jest ona pomijana lub traktowana po macoszemu. A przecież optymalizacja powinna zostać wykonana już w fazie powstawania strony tj. pisania na nią tekstu, linkowaniu wewnętrznemu, zastosowaniu znaczników semantycznych, optymalizacji obrazków, mikroformatów schema.org i innych.

A co po optymalizacji? Dopiero wtedy można przejść do typowego linkowania w wszelkiego typu katalogach, forach, blogach i profilach. Możliwości jest wiele, a do jednej z nich można także zaliczyć publikowanie artykułów na portalach, podobnych do Centrumpr.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kofhpl

Komentarze (1)

  • avatar
    panroman 2017-05-27 12:50:24

    Jeśli chodzi o marketing w sieci, to jak dla mnie najpierw odpowiednie pozycjonowanie stron internetowych, a potem reszta ;) W Lublińcu zajmuje się tym mi.n. http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-lubliniec.html i gdyby ktoś szukał firmy, to warto wziąć ich pod rozwagę ;)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »