Firma » Reklama

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce?

Fundamenty Content Marketingu, promocja w ramach content marketingu, perswazja, sprzedaż i neuromarketing – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji, Content Marketing a Marketing Automation.

MARKETING TREŚCI I COPYWRITING –
JAK PISAĆ W SIECI I WDRAŻAĆ CONTENT MARKETING W PRAKTYCE?


Cele szkolenia

Podczas szkolenia, które odbędzie się w dniach 6-7 października 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w budynku Millenium Plaza w Warszawie, przekażemy wskazówki
i odpowiedzi:

  • w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci,

  • jak redagować content w internecie,

  • jak zacząć wdrażać strategię content marketingową,

  • w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje,

  • czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników,

  • jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?


Główne zagadnienia:

  • Fundamenty Content Marketingu

  • Typy contentu w zależności od celu

  • Promocja w ramach content marketingu

  • Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu

  • Content Marketing a Marketing Automation

  • Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?


Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing
w praktyce. Strategie skutecznej promocji
online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu
i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing
(Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).



Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/marketing-tresci-i-copywriting


Kontakt:

Katarzyna Kasjaniuk,

Kierownik Projektu

T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MMC

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Miki 2017-05-27 12:53:15

    Ja myślę, że to dopiero późniejsze działania, a na samym początku warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych. Dla firm z Lublińca tego typu zadania wykonuje http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-lubliniec.html ;)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »