Firma » Reklama
Marketingowe rozwiązania dla branży motoryzacyjnej
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampanie hybrydowe, zbieranie i wykorzystywanie wiedzy o potencjalnych klientach, badanie Ich zainteresowań. W dalszej kolejności wprowadzanie zautomatyzowanej komunikacji i zwiększanie skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych.
Rekomendowane rozwiązania Marketing Automation i Big Data to między innymi:
Analiza i profilowanie obecnie zbieranych danych. DBMS dokonuje integracji źródeł pozyskania i wzbogaca dane o charakterystyki właściwe dla kupujących np. auta luksusowe.
Przygotowanie spersonalizowanego przekazu marketingowego w kreacjach e-mail, SMS czy display wymuszającego działanie po stronie klienta. Również dotyczy to materiałów przygotowywanych dla SocialMediów i na różne urządzenia. Już 12% odbiorców sprawdza pocztę na komórkach.
Budowa sieci intencji w oparciu o zainteresowanie dobranie najlepszych kanałów tematycznych w Internecie, blogów, forów, które będą przyciągać ruch na docelową stronę i dzięki czemu pozycja w sieci będzie dużo lepsza.
Budowa wiedzy o zachowaniach nabywców, np. o zmianie statusu materialnego i rodzinnego, większych przychodach powinny na stale wpisać się w obraz pracy z rynkiem.
Dobór procesu związanego z zwiększaniem zaangażowania konsumenta i przygotowanie reguł automatyzacji komunikacji z potencjalnym nabywcą. Zalecamy zbudowane reguł rządzących komunikacją oraz ustalenie punktu styku z CRM, by żaden kontakt nie został zmarnowany
Wszystkie powyższe i więcej informacji znajdą Państwo na Blogu DBMS.
Już teraz Zapraszam do zapoznania się z ciekawym materiałem i prezentacją.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zobacz cały artykuł:
Marketingowe rozwiązania DBMS dla branży motoryzacyjnej
Autor: Konrad Osys DBMS Sp. z o. o.
Nadesłał:
Konrad Osys
|
Komentarze (1)
Jeśli firma prowadzi swoją stronę www (a 99,9% w tej branży prowadzi) to faktycznie rozwiązania marketing automation są nie do przecenienia. Nie ma bardziej precyzyjnego sposobu na szybkie dotarcie do konkretnego klienta z konkretną ofertą. Możliwości tworzenia różnego rodzaju akcji informacyjno edukacyjnych dla naszych klientów są praktycznie nieograniczone w systemie klasy Marketing Automation. Mamy na przykład możliwość przesłania wiadomości do zidentyfikowanego klienta po jego wizycie na naszej stronie. Dobre skonstruowanie wiadomości powitalnej pozwala natychmiastowo zidentyfikować obszar zainteresowania potencjalnego klienta i wyposażyć go w wiedzę na temat działalności naszej firmy lub naszej oferty produktowej. Polecam przetestować takie rozwiązania. W Polsce godne polecenia jest np. SALESmanago (www.salesmanago.com). Oferują bezpłatny okres próbny, jeśli ktoś ma wątpliwości, czy u niego to zadziała.