Firma » Reklama

Marketingowe rozwiązania dla branży motoryzacyjnej

Marketingowe rozwiązania dla branży motoryzacyjnej
Zobacz więcej zdjęć »
Rozpoczynamy nowy cykl poradników zawierających rozwiązania marketingowe dla poszczególnych branż. W pierwszej odsłonie Zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniami dla branży motoryzacyjnej.

Kampanie hybrydowe, zbieranie i wykorzystywanie wiedzy o potencjalnych klientach, badanie Ich zainteresowań. W dalszej kolejności wprowadzanie zautomatyzowanej komunikacji i zwiększanie skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych.

Rekomendowane rozwiązania Marketing Automation i Big Data to między innymi:

Analiza i profilowanie obecnie zbieranych danych. DBMS dokonuje integracji źródeł pozyskania i wzbogaca dane o charakterystyki właściwe dla kupujących np. auta luksusowe.

Przygotowanie spersonalizowanego przekazu marketingowego w kreacjach e-mail, SMS czy display wymuszającego działanie po stronie klienta. Również dotyczy to materiałów przygotowywanych dla SocialMediów i na różne urządzenia. Już 12% odbiorców sprawdza pocztę na komórkach.

Budowa sieci intencji w oparciu o zainteresowanie dobranie najlepszych kanałów tematycznych w Internecie, blogów, forów, które będą przyciągać ruch na docelową stronę i dzięki czemu pozycja w sieci będzie dużo lepsza.

Budowa wiedzy o zachowaniach nabywców, np. o zmianie statusu materialnego i rodzinnego, większych przychodach powinny na stale wpisać się w obraz pracy z rynkiem.

Dobór procesu związanego z zwiększaniem zaangażowania konsumenta i przygotowanie reguł automatyzacji komunikacji z potencjalnym nabywcą. Zalecamy zbudowane reguł rządzących komunikacją oraz ustalenie punktu styku z CRM, by żaden kontakt nie został zmarnowany

Wszystkie powyższe i więcej informacji znajdą Państwo na Blogu DBMS.
Już teraz Zapraszam do zapoznania się z ciekawym materiałem i prezentacją.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zobacz cały artykuł:
Marketingowe rozwiązania DBMS dla branży motoryzacyjnej


Autor: Konrad Osys DBMS Sp. z o. o.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Konrad Osys

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Marketingowa85 2015-06-03 12:10:24

    Jeśli firma prowadzi swoją stronę www (a 99,9% w tej branży prowadzi) to faktycznie rozwiązania marketing automation są nie do przecenienia. Nie ma bardziej precyzyjnego sposobu na szybkie dotarcie do konkretnego klienta z konkretną ofertą. Możliwości tworzenia różnego rodzaju akcji informacyjno edukacyjnych dla naszych klientów są praktycznie nieograniczone w systemie klasy Marketing Automation. Mamy na przykład możliwość przesłania wiadomości do zidentyfikowanego klienta po jego wizycie na naszej stronie. Dobre skonstruowanie wiadomości powitalnej pozwala natychmiastowo zidentyfikować obszar zainteresowania potencjalnego klienta i wyposażyć go w wiedzę na temat działalności naszej firmy lub naszej oferty produktowej. Polecam przetestować takie rozwiązania. W Polsce godne polecenia jest np. SALESmanago (www.salesmanago.com). Oferują bezpłatny okres próbny, jeśli ktoś ma wątpliwości, czy u niego to zadziała.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »