Zdrowie » Medycyna

Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką
Zobacz więcej zdjęć »
„Marketingowe zarządzanie apteką” to publikacja, przedstawiająca techniki kierowania apteką, które prowadzą do usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pod Redakcją: Henryka Mruka

Autorzy: Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz  

Format A5, oprawa miękka, s.216  

ISBN: 978-83-264-1159-5

 

Cena w księgarni profinfo : 53,10 zł

 

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

ul. Płocka 5a

01-231 Warszawa

Tel. 022 535 80 00

e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

Księgarnia internetowa:

e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mdobosz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »