Technologie » AGD - RTV
Marki DGM i SmartDGM w agencji 4 Publicity
Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku marki DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych.
- Naszym celem jest oferowanie klientom unikatowych rozwiązań za przystępną cenę. Nasze urządzenia są funkcjonalne, mają estetyczny design, a przede wszystkim skomponowane są z dobrej jakości podzespołów. W tej chwili zależy nam za pokazaniu zalet linii SmartDGM – urządzeń, dzięki którym przy pomocy aplikacji i smatfona możemy zarządzać swoim domem czy biurem – stwierdził Krystian Zieliński, odpowiedzialny za dział sprzedaży DIGIMATE Europe Sp. z o.o.
Nadesłał:
Krzysztof Kiszewski
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)