Moda » Odzież
Marki Lee i Wrangler – nowy koncept „mody dżinsowej”
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Potencjał oraz siła marek Lee i Wrangler zostanie wykorzystana do stworzenia autentycznej, wspólnej, a tym samym profesjonalnej oferty w segmencie „mody dżinsowej”.
„Pomysł wprowadzenia nowego konceptu handlowego w sieciach detalicznych sklepów Lee i Wrangler powstał z myślą o Europie Środkowo – Wschodniej, a w szczególności z myślą o Polsce. Obie marki notują wysokie wyniki sprzedaży, co potwierdza ich dominującą pozycję na polskim rynku. Jednak patrząc w przyszłość spodziewamy się nasilenia konkurencji, głównie globalnych marek dżinsowych czy sieci detalicznych z segmentu fast fashion. Dlatego też nowa, strategiczna koncepcja sprzedaży detalicznej dodatkowo umocni pozycję marek Lee i Wrangler oraz zapewni dobrą wizualną stronę naszych marek na rynku krajowym.” – powiedział Marek Hińcz, Dyrektor Zarządzający VF Polska.
Lee i Wrangler razem
Połączenie dwóch silnych marek o bogatym dziedzictwie i doświadczeniu w branży odzieży dżinsowej to określone trudności, ale również ogromne szanse. Wspólny koncept „mody denim” oparty został na wiarygodnym dziedzictwie, doświadczeniu i wysokich standardach jakości marek Lee i Wrangler. „Siła nowej oferty w połączeniu z przyjętym strategicznym podejściem stanie się podstawą fascynującej propozycji marek dostosowanych do ewoluującego profilu klienta.” – zapewnia Grzegorz Tokarczyk Retail Director for Poland and Baltics.
Aranżacja stref
Wspólna architektura przyjęta dla obu marek sprawi, że będą się one wzajemnie dopełniać i budować wizerunek „mody dżinsowej”. Firma VF przeanalizowała również estetyczne aspekty takiego rozwiązania oraz sposób zarządzania i nadzoru nad nowym modelem. W rezultacie powstaną wydzielone strefy tymczasowe, które posłużą markom jako miejsca prezentacji instalacji w trójwymiarowej i teatralnej formie. Aranżacja wydzielonych stref podlegać będzie regularnym zmianom, by w odbiorze klientów – zarówno w przypadku kolekcji, jak i wystroju – dominowało wrażenie świeżości i niebanalności. Ma to istotne znaczenie z operacyjnego punktu widzenia i umożliwia systematyczne wprowadzanie radykalnych zmian przy niewielkim zaangażowaniu kadry kierowniczej i niskich nakładach.
Formy i kolory…
Filozofia „mody dżinsowej” została wyrażona za pomocą materiałów zimnych i surowych w odbiorze, tradycyjnie kojarzonych z salonem z odzieżą dżinsową oraz materiałów typowych dla wyposażenia ekskluzywnych butików.
… a także funkcjonalność
Tworząc nowy koncept „mody dżinsowej” firma VF rozważyła wszystkie aspekty projektu, nie koncentrując się wyłącznie na kwestiach estetycznych. O właściwą równowagę zadbano już na początku prac nad projektem. „Będzie to widoczne na przykładzie zastosowanych materiałów komunikacyjnych, sposobu funkcjonowania punktów sprzedaży, a także umieszczenia wszystkich modeli i rozmiarów w przejściu między przymierzalniami i zapleczem sklepu, co pozwoli zapewnić szybką obsługę i dostępność personelu oraz podkreśli dżinsowy charakter marek.” – mówi Grzegorz Tokarczyk Retail Director for Poland and Baltics.
Strefy przymierzalni – nowa jakoś z myślą o Klientach
Dopasowanie i zakup dżinsów wymaga prywatności i często wywołuje wiele emocji, a doświadczenie i fachowa porada sprzedawcy mają nieocenioną wartość. Zespoły ds. marki i sprzedaży detalicznej zgromadziły szczegółowe dane na temat procesu obsługi klienta, które posłużyły jako podstawa do opracowania unikalnego projektu przymierzalni połączonych ze sklepem, a jednocześnie wystarczająco odseparowanych i kameralnych. Wrażenie połączenia uzyskano dzięki kreatywnemu wykorzystaniu tafli barwionego, wzorzystego szkła.
VF Polska Distribution Sp. Z o. o. to polski oddział amerykańskiej firmy VF Corporation, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Lee, Wrangler, The North Face, VANS, Timberland, Protec, Reef, JanSport, Eastpak. VF Corporation, z tradycją sięgającą 1899 roku, to jedna z największych firm odzieżowych na świecie. Jest dynamiczną potęgą globalną z ponad 9 miliardami dolarów rocznych przychodów, 30 markami life stylowymi oraz ponad 52 tysiącami współpracowników, pracujących w oddziałach na całym świecie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)