Technologie » Internet

Marquard Media wprowadza nową, działającą w czasie rzeczywistym platformę zakupową B-B-C

Nowy pomysł na zakupy oparty o technologię rzeczywistości rozszerzonej (AR), elementy społecznościowe, spersonalizowane treści oraz geolokalizację. Partnerzy aplikacji mają możliwość zredefiniowania zaangażowania użytkowników dzięki analizie danych. Platforma jest otwarta dla innych firm medialnych.

ShoppieGo jest platformą zakupową działającą na bazie aplikacji mobilnej, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość i zapewniającą użytkownikom dostęp do spersonalizowanych ofert. Podobnie jak Pokemon Go, wyświetla oferty w realnym otoczeniu, zmieniając „polowanie na okazje" na „rozszerzoną zabawę w zakupy". Ta oparta o dane platforma ma charakter otwarty, a inne firmy mediowe mogą dołączyć do niej jako partnerzy. Na polskim rynku użytkownicy mogą już korzystać z ofert marek takich jak Nikon, Nespresso, Briju czy Wella.


Andrea Čordaš, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu Marquard Media Group: Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na polski rynek. Dzięki ShoppieGo firmy z branży handlu detalicznego oraz e-commerce mogą angażować marki i treści do lepszego wspierania swoich ofert. Dodatkowo ShoppieGo pozwala im na dostęp do danych behawioralnych, co jest istotne dla budowania zadowolenia klientów, aktywacji marki, rozwoju biznesu i - ogólnie - bycia ważnym dla odbiorców.

Maciej Zoll, Brand Partnership Manager w Marquard Media Polska: ShoppieGo angażuje kupujących oraz detalistów w czasie rzeczywistym, interaktywnie, zapewniając bezpośrednią informacją zwrotną. Nie tylko zamieniliśmy tradycyjny kupon w narzędzie do pozyskiwania danych, naszą ambicją jest też przekształcenie każdego małego sklepu w element gospodarki cyfrowej. Mamy długą historię jako wydawca magazynów klasy premium,  a teraz  przekładamy ją na nową rzeczywistość, w której partnerzy mogą łączyć się bezpośrednio
z platformą i użytkownikami końcowymi.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.bak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »