Gospodarka » Żywność
Mars Wrigley z Dharnim sprawią, że cały dzień będziecie myśleć o Snickersie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach współpracy z kultową marką Snickers® powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona. Ostrzegamy: wpada w ucho!
Wiosną 2020 roku Snickers® poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers® Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers®, chrupkość i funky bit przy Snickers® Crisp i kremowy falset przy Snickers® Creamy Peanut Butter. Połączenie ich w całość pozwala na stworzenie bitu, zaspokajającego głód w każdej postaci.
Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers® Crisp.
To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers® Crisp.
Link do filmiku na Instagram: https://www.instagram.com/p/CO0QVroBEij/
Link do filmiku TikTok: https://www.tiktok.com/@dharnimusic/video/6961783724220452101?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
Link do posta z wcześniejszą współpracą z października 2020r.:https://www.instagram.com/p/CHX-oqHBI1T/.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
a.wasilewska
|
Komentarze (0)