Firma » Biznes
MCKB i Takeda Pharma dla dzieci z Klubu św. Mateusza w Łodzi
Zobacz więcej zdjęć » |
Klub Św. Mateusza to placówka założona z inicjatywy proboszcza parafii ks. dr Jarosława Nowaka. Dzięki odbywającym się w niej warsztatom plastycznym oraz teatralnym, dzieci mogą rozwijać swoje zainteresowania, pasje oraz talenty. Podczas zajęć najmłodsi stawiają swoje pierwsze kroki jako mali aktorzy, wcielając się w role różnych postaci, łącząc naukę z zabawą. Wychowawcy pracujący w placówce organizują także kursy gotowania. Do świetlicy przychodzi obecnie 18 podopiecznych w wieku od 7 do 14 lat.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wraz z początkiem roku szkolnego firma MCKB przy wsparciu Zarządu Takedy w Łyszkowicach miała przekazać na ręce ks. Nowaka pieniądze na materiały szkolne dla dzieci, jednak w związku z pracami przy ul. Zielonej 48, spowodowanymi zawaleniem się kamienicy, termin przekazania środków przesunięto na 21 listopada. W dniu przypadającym na Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień, przedstawiciele obu przedsiębiorstw ofiarowali świetlicy zebrane fundusze, które zapewnią podopiecznym Klubu codzienne obiady i szkolne akcesoria. Przekazane pieniądze to efekt zbiórki zorganizowanej wśród pracowników MCKB na placach budowy oraz w biurach.
- Udana współpraca z inwestorem na placu budowy zainspirowała nas do połączenia sił również w innych przedsięwzięciach. MCKB już od dłuższego czasu wspiera podopiecznych z Klubu św. Mateusza, dlatego też cieszymy się, że Takeda zaszczyciła nas decyzją o współpracy także na polu działań, które prowadzimy dla dzieci. Jako przedsiębiorca szczególną uwagę zwracam nie tylko na dobre relacje z klientami, ale także na odpowiedzialność społeczną. Poprzez akcję „Budująca Pomoc" udało nam się połączyć te dwie sfery, co uważam za podwójny sukces - mówi Prezes Zarządu MCKB Piotr Grabowicz.
„Budująca Pomoc" to jedna z praktyk realizowana przez MCKB w ramach zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nadesłał:
TCA
|
Komentarze (0)