Rozrywka i wypoczynek » Sport
Media wskazały skład
Zobacz więcej zdjęć » |
Selekcjoner przy powołaniach na Euro będzie kierować się sportową formą zawodników. Ciekawe jednak, jak wyglądałby wyjściowy skład „biało-czerwonych”, gdyby o wyborze nie decydował trener, a popularność w mediach? Na nieco ponad 10 tygodni przed pierwszym meczem Polaków „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przygotował analizę „Medialna 11 na Euro 2016”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badanie wykazało, że najbardziej medialnym piłkarzem jest Robert Lewandowski. W całym 2015 roku na temat naszego kapitana opublikowano i wyemitowano ponad 75 tys. materiałów. Oznacza to, że nazwisko polskiego snajpera pojawiało się w mediach codziennie ponad 200 razy!
Robert Lewandowski nie miał sobie równych – zdystansował pozostałych zawodników. Jednak za jego plecami toczyła się zacięta walka o pozostałe miejsca na podium. Drugą lokatę pod względem medialności wywalczył Grzegorz Krychowiak. Na temat piłkarza, który jako jedyny zagrał we wszystkich meczach eliminacyjnych do EURO w pełnym wymiarze czasowym, pojawiło się ponad 25 tys. publikacji. Wynik imponujący, ale trzy razy słabszy od rezultatu Lewandowskiego.
Zaciętą walkę o trzecie miejsce stoczyli Arkadiusz Milik z Jakubem Błaszczykowskim. Na temat napastnika Ajaxu Amsterdam pojawiło się 19680 materiałów medialnych. Milik nieznacznie wyprzedził Błaszczykowskiego, o którym w 2015 roku dziennikarze informowali w 19263 publikacjach. TOP 5 najbardziej medialnych kadrowiczów uzupełnili Sebastian Mila, którego nazwisko pojawiało się w mediach ponad 16 tys. razy.
Ciekawą rywalizację stoczyli również bramkarze: Łukasz Fabiański i Wojciech Szczęsny. W ostatnich miesiącach Fabiański wygrywał rywalizację ze Szczęsnym i był pierwszym wyborem trenera Nawałki. Popularny „Bambi” znakomicie radził sobie na boisku, ale w medialnej rywalizacji musiał ustąpić Szczęsnemu. Na temat bramkarza AS Roma pojawiło się blisko 13 tys. materiałów medialnych. Medialność Fabiańskiego była o niespełna 1,5 tys. materiałów niższa.
Przeprowadzone badanie dotyczy obecności medialnej piłkarzy reprezentacji Polski w całym 2015 roku. Analizie poddano zawodników, którzy wystąpili przynajmniej w jednym meczu kadry w ramach eliminacji do Euro 2016. Taki warunek spełniło łącznie 28 piłkarzy. Badanie obejmuje materiał pochodzący z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.
Zapoznaj się z innymi raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)