Moda » Odzież
MEET THE NEW GENERATION – NOWA KAMPANIA SS16 MARKI PERSOL
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania MEET THE NEW GENERATION marki Persol, której twarzą został Scott Eastwood, idealnie odzwierciedla jej ducha, prezentując odświeżone modele kultowych już okularów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa kolekcja marki Persol na sezon SS16 to nie tylko niebanalne dodatki, ale także oryginalne konstrukcje i wyraziste detale, łączące tradycję z nowoczesnością. Odświeżony design okularów to przede wszystkim smukła i lekka oprawa, wyróżniająca się charakterystycznym metalowym mostkiem Victor Flex.
To, co wyróżnia Persol 649 oraz model Cellor, to niepowtarzalny włoski design
i bezkonkurencyjna popularność, sięgająca lat 50-tych. Oddając hołd swoim długoletnim związkom z kinem, a jednocześnie tworząc nową generację kultowych modeli, marka na swojego ambasadora wybrała jednego z najzdolniejszych aktorów młodego pokolenia, Scotta Eastwood’a. Kalifornijczyk od trzech pokoleń, którego korzenie sięgają Hawajów
i w Monterey, w 2016 roku wystąpi w kilku hollywodzkich produkcjach, m.in. Snowden Olivera Stone’a, Suicide Squad Davida Ayersa czy Live by Night Bena Afflecka.
Kampania MEET THE NEW GENERATION obejmuje sesję Scotta w czterech odsłonach –
trzy skupiają się na modelu 649, a jedna na nowym Persol Cellor. Na każdym ze zdjęć, wykonanych przez francuskiego fotografa Mathieu Cesara, aktor został uchwycony w chwili czytania scenariusza. Oprócz kampanii prasowej, Eastwood wziął udział także w krótkiej czarno-białej produkcji w reżyserii Andrew Dominika. Film przedstawia Scotta, wcielającego się w różne role, tak charakterystyczne i wyjątkowe, jak noszone przez niego okulary z nowej kolekcji Persol.
Wschodzący młody talent doskonale ucieleśnia nowe pokolenie światowej klasy aktorów Hollywood.
Poznaj Scotta Eastwood’a. Poznaj nowe pokolenie.
Nadesłał:
Aliganza
|
Komentarze (0)