Rozrywka i wypoczynek » Hobby

MEQNES - MARKA EKSKLUZYWNYCH AKCESORIÓW DLA MĘŻCZYZN WYBRAŁA POLSKIE SKÓRY. RUSZA PROMOCJA W USA.

MEQNES - MARKA EKSKLUZYWNYCH AKCESORIÓW DLA MĘŻCZYZN WYBRAŁA POLSKIE SKÓRY. RUSZA PROMOCJA W USA.
Zobacz więcej zdjęć »
Meqnes - marka luksusowej męskiej galanterii w stylu vintage bazuje na polskich skórach i marokańskim rękodziele. Została stworzona przez Kamala Jahida, Marokańczyka mieszkającego w Polsce i Amerykanina Davida Liebersa, autorów sukcesu innej marki premium dla mężczyzn - Glamorous pochette. 10

Pierwsza kolekcja Meqnes to luksusowe torby podróżne wykonane z garbowanej roślinnie licowej skóry bydlęcej pochodzącej z Polski, w dwóch kolorach – czarnym (Bullet Black) i brązowym (Sahara Brown). Uzupełnieniem są włoskie eleganckie metalowe okucia. Każdy egzemplarz jest unikalny, bowiem szyty w całości ręcznie przez marokańskich rzemieślników, którzy od pokoleń strzegą tradycyjnej sztuki wyrobu skórzanej galanterii. Torby Meqnes są zapinane na suwak, mają dwie zewnętrzne kieszenie, dwa wygodne uchwyty oraz pasek na ramię. Ich wymiary to 55 x 28 x 28 cm. Są szykowne i wyjątkowo trwałe, ponieważ powstają z najgrubszych skór dostępnych na rynku, co czyni je idealnym bagażem na służbową podróż lub weekendowy wyjazd. Wewnątrz wykończone są wysokiej jakości poliestrowym filcem, a że adresowane są do mężczyzn aktywnych zawodowo, mają też specjalną kieszeń na laptopa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Jakość użytych skór, ponadczasowy design i doskonała technika wykonania sprawiają, że torby Meqnes są nie tylko efektowne, ale i bardzo solidne. Jest to produkt z najwyższej półki, a jednak w o wiele bardziej przystępnej cenie niż oferowane na rynku torby podróżne tej klasy i takich gabarytów – podkreśla Kamal Jahid, współtwórca Meqnes, dyrektor artystyczny i założyciel istniejącej od 2013 roku marki dla eleganckich mężczyzn - Glamorous Pochette.

Meqnes to jednak nie tylko kolejna linia ekskluzywnych produktów. Jej twórcy stawiają przed sobą cel kulturowy i społeczny – chcą ocalić od zapomnienia marokańską sztukę ręcznego wyrobu skórzanej galanterii, której tradycja sięga kilkuset lat, a która dziś ginie pod naporem masowej, fabrycznej produkcji niskiej jakości.

10 maja ruszyła promocja marki w USA. Rozpocznie ją trwająca 30 dni kampania na portalu Kickstarter http://meqnes.com/go/kickstarter/. Przez pierwsze trzy dni torby oferowane będą w promocyjnej cenie 375 USD, a w kolejne po 475 USD. Za mniejsze kwoty użytkownicy Kickstarera otrzymają eleganckie skórzane etui na paszport i oryginalne breloki na klucze. Twórcy marki stawiają sobie za cel pozyskanie minimum 50.000 USD na rozwój projektu.

Dodatkowo podjęte będą działania media relations i aktywności w portalach społecznościowych, za które odpowiada amerykańska agencja marketingowa Command Partners. Założyciel marki, Kamal Jahid wykorzysta także swojego bloga, adresowanego do mężczyzn, którego zasięg to ponad 30.000 osób.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EsteraRosembaum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »