Firma » Biznes
Metamorfoza Costa Coffee w Warsaw Trade Tower
Zobacz więcej zdjęć » |
Właściciel sieci brytyjskich kawiarni Costa Coffee odświeżył wygląd ponad 100 metrowego lokalu znajdującego się w lobby WTT. Wnętrze utrzymane jest w ciepłych szarościach, które współgrają z bielą lobby. Charakteru przestrzeni nadają kontrastujące z pozostałymi barwami czerwone akcenty. Centralnym punktem kawiarni jest bar połączony z nową ladą chłodniczą. Wokół niego zaprojektowano komfortową strefę dostępną zarówno dla pracowników WTT, jak i gości z zewnątrz. Podczas remontu zainstalowano nowy piec do wypieku pieczywa, co pozwoliło na rozszerzenie oferty śniadaniowej m.in. o croissanty oraz bułeczki cynamonowe. Nowością w menu są również podawane na ciepło kanapki z szarpaną wołowiną lub serem halloumi, a także kromki pieczywa ziarnistego bez dodatku mąki z różnymi dodatkami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Warsaw Trade Tower inspiruje do zmian. W latach 2015-2016 biurowiec przeszedł kompleksową modernizację i rebranding. Najbardziej spektakularną zmianą była nowa oryginalna aranżacja lobby odpowiadająca współczesnemu podejściu do projektowania wnętrz przestrzeni komercyjnych. Jak komentuje Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman: „Nowy dizajn lobby, a także szereg udogodnień wprowadzonych w procesie modernizacji biurowca stały się impulsem dla najemców lokali usługowych do przeprowadzenia metamorfoz własnych przestrzeni. Ta inspiracja jest dla nas niezwykle satysfakcjonująca, a jej efekty potwierdzają słuszność obranego kierunku zmian oraz sposobu zarządzania budynkiem”.
Spotkania biznesowe w mniej formalnym wnętrzu. Coraz częściej pracownicy biur rezygnują z ciasnych sal konferencyjnych i chętniej wybierają nieformalną atmosferę kawiarni. Spotkania przy filiżance gorącej kawy czy herbaty sprzyjają budowaniu więzi z partnerami biznesowymi czy współpracownikami. Zmiana otoczenia pozwala utrzymać koncentrację i uważniej skupić się na zadaniach. Dlatego w procesie projektowania lokalu w WTT, Costa Coffee uwzględniła potrzeby klientów biurowych zapewniając im m.in. ergonomiczne fotele oraz łatwy dostęp do gniazdek elektrycznych.
Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako jeden z pierwszych wolskich wieżowców. Obiekt posiada ponad 42 000 mkw. komfortowej powierzchni biurowej klasy „A”, która jest obecnie wynajęta w 92,76 proc. W latach 2015-16 biurowiec przeszedł modernizację, w wyniku której zyskał szereg udogodnień zgodnych z koncepcją employee-wellbeing oraz odpowiadających na potrzeby najemców. W budynku znajduje się wiele punktów usługowych, które zwiększają komfort pracy jego użytkowników, poza odświeżoną kawiarnią są to: kantyna, piekarnia, wspólna jadalnia na posiłki przyniesione z domu, pralnia chemiczna, usługi kurierskie, sala aktywności, centrum konferencyjne na 35. piętrze z najwyżej zlokalizowaną w Warszawie przestrzenią widokową oraz dwujęzyczne przedszkole. Warsaw Trade Tower posiada również certyfikat BREEAM In-Use z oceną na poziomie Very Good w kategorii Asset Performance.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)