Firma » Reklama
Metrohouse promuje się pod Grunwaldem
Zobacz więcej zdjęć » |
„Dlaczego od razu bitwa? Zostaw to profesjonalistom. Metrohouse - sprawdzone nieruchomości", „Ty też możesz mieć działkę... pod Grunwaldem" to tylko niektóre hasła, które znalazły się na bannerach rozwieszonych na płotach i domach w okolicy dróg dojazdowych do Grunwaldu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niecodzienna weekendowa akcja marketingowa została przeprowadzona przez biura Metrohouse w Olsztynie i Iławie. - Okolice Grunwaldu to także pole naszego działania. Nie mogliśmy przegapić wyśmienitej okazji, jaką były obchody 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem, wyjaśnia Piotr Spychała, dyrektor biura Metrohouse w Olsztynie. - W kampanii nie mogliśmy wykorzystać tradycyjnych nośników dostępnych w miastach. Na kilka dni stały się nimi płoty mieszkańców okolicznych wsi.
Przygotowania do akcji poprzedzono wyborem najciekawszych i najbardziej widocznych lokalizacji, a następnie przeprowadzono rozmowy z wybranymi właścicielami posesji, którzy na 2 tygodnie zgodzili się udostępnić ogrodzenia swoich posesji do ekspozycji bannerów.
Metrohouse jest znane z nietypowych akcji promocyjnych. Jako pierwsza firma w branży poszukiwała swoich pracowników poprzez billboardy oraz samochody z przyczepkami zawierającymi plakaty z informacją o spotkaniach rekrutacyjnych.
Nadesłał:
Metrohouse
|
Komentarze (0)