Technologie » Internet

Michał Łukasiewicz w Catvertiser.com

Michał Łukasiewicz w Catvertiser.com
Zobacz więcej zdjęć »
Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

Michał Łukasiewicz od 2007 roku związany jest z branżą interaktywną. Początkowo z grupą ARBOmedia, gdzie w 2010 roku współtworzył FacebookNOW – pierwszy, oficjalny dział sprzedaży serwisu Facebook w Polsce. Następnie związany z agencjami social mediowymi Mint Media i Socializer. W ramach grupy Socializer współtworzył Socialformance – podmiot odpowiedzialny za realizację kampanii performancowych w mediach społecznościowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Michał jest absolwentem Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Fanem piłki nożnej i nowych technologii.

“W Catvertiserze, poza samoobsługowymi użytkownikami z wielu krajów, mamy też coraz więcej klientów agencyjnych. Doświadczenie Michała i jego znajomość rynku pozwoli świadczyć usługi zarządzania kampaniami zlecanymi nam przez agencje, domy mediowe i inne podmioty na jeszcze wyższym niż dotychczas poziomie. Michał odpowiedzialny jest także za rozbudowę zespołu analityków i działu Client Happiness oraz podnoszenie efektywności operacyjnej Catvertisera. Wsparcie tak doświadczonego partnera jakim jest Michał to także duży zastrzyk nowej energii dla całej naszej grupy - Catvertisera i NapoleonCata“ - tłumaczy Grzegorz Berezowski CEO Catvertiser i NapoleonCat.

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą do standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski Europy, Azji, obu Ameryk. Cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

oskar@catvertiser.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »