Firma » Reklama
Michał Wilk nowym producentem w OTO Film
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Michał Wilk posiada ponad 11-letnie doświadczenie w produkcji reklamowej. W tym czasie realizował projekty na terenie Polski, Malty, Argentyny, Hiszpanii i we Włoszech.Oprócz produkcji reklamowych ma na swoim koncie także produkcje fabularne, takie jak „Diversion End” (2016), teledyski oraz projekty telewizyjne. Współpracował między innymi z: Lemon Film, Film Produkcja i Endemol Shine Group.
Michał Wilk objął w OTO Film stanowisko senior producer i będzie odpowiadał głównie za współpracę z zagranicznymi klientami. Powiększenie zespołu studia o producenta z międzynarodowym doświadczeniem wynika z rosnącej liczby projektów realizowanych przez OTO Film na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie studio wyprodukowało ponad 20 reklam na rynki: niemiecki, francuski, brytyjski i amerykański.
W OTO Film będę miał okazję wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie realizując projekty dla klientów z najbardziej konkurencyjnych rynków w zakresie jakości produkcji reklamowych. Z niecierpliwością czekam na pierwsze produkcje – mówi Michał Wilk, senior producer w OTO Film.
Studio OTO Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizowało niemal 3 tysiące produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns.
| Nadesłał:
            Madogz | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)