Firma » Biznes
Międzynarodowa firma IT SOFTSWISS otrzymała certyfikat Great Place to Work®
Zobacz więcej zdjęć » |
Certyfikacja potwierdza fakt, iż SOFTSWISS jest międzynarodową firmą IT, w której komfortowe warunki pracy spełniają wszystkie międzynarodowe standardy, a specjaliści zespołowi mają zapewnione wszelkie możliwości wyrażania siebie, rozwoju osobistego, a także doskonalenia zawodowego. Decyzja o tym, czy firma zasługuje na miano Great Place to Work, podejmowana jest na podstawie ocen samych pracowników. Warto zaznaczyć, że system oceniania wykorzystuje surową metodologię. Pracownicy, którzy biorą udział w anonimowej ankiecie, odpowiadają na pytania dotyczące szacunku i uczciwości ze strony kierownictwa, zaufania, poczucia dumy, ducha zespołu, sposobu pracy ekspertów na stanowiskach kierowniczych, bezpieczeństwa w miejscu pracy, etyki, wartości oraz cech i poziomu kultury korporacyjnej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na przestrzeni kilku lat działalności na polskim rynku, globalny producent oprogramowania SOFTSWISS osiągnął już pod kątem zatrudnienia status jednej z najatrakcyjniejszych międzynarodowych firm. Certyfikat Great Place to Work jest tego kolejnym dowodem.
Po 15 lat działalności na całym świecie liczba pracowników SOFTSWISS osiągnęła ponad 2000. Spośród nich 450 osób pracuje w Polsce, a dokładnie w centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie. Jednocześnie w 2023 roku polski zespół powiększył się o 98%. Firma ma doskonały system pracy hybrydowej: pracownicy wybierają format, który najbardziej im odpowiada – mogą pracować z domu lub w nowoczesnym i wygodnym biurze, albo też wybrać rozwiązanie łączone. SOFTSWISS zawsze przywiązuje dużą wagę do rozwoju kultury korporacyjnej, podtrzymując kontakt między pracownikami, nawet pomimo tego, że część zespołu mieszka w różnych państwach. Do kluczowych corocznych tradycji firmy należą globalne spotkania korporacyjne. Tylko w ubiegłym roku odbyło się kilka takich spotkań na dużą skalę, które miały na celu przeprowadzenie wspólnych szkoleń oraz rekreację. Na wiosnę ponad 1000 specjalistów firmy spędziło cztery dni w Dubaju, a w listopadzie około 1500 osób z 40 krajów spotkało się w Turcji na korporacyjnym Values Fest, który poświęcony był wartościom firmy.
SOFTSWISS wspiera również globalne inicjatywy społeczne, takie jak Różowy Październik i Movember, Dzień Sprzątania Świata, co pomaga pracownikom poczuć zaangażowanie w tematy ważne dla społeczeństwa.
– Głównym kapitałem SOFTSWISS są ludzie, a jedna z naszych firmowych wartości brzmi „we see people”. Zawsze dążyliśmy do tego, aby każdy specjalista mógł realizować swój potencjał i czuł osobisty wkład we wspólną sprawę zespołu – komentuje Natalia Perkowska, Co-Chief HR Officer w SOFTSWISS. – Dlatego też staramy się dbać o wysoką jakość życia naszych pracowników, zapewniając im rozbudowany pakiet socjalny. Obejmuje on ubezpieczenie medyczne czy zwrot kosztów za zajęcia sportowe. Firma opłaca również wizyty u psychologa, naukę języka angielskiego z native speakerem oraz kursy rozwoju zawodowego. Cieszymy się z tak przychylnych opinii naszych pracowników, a certyfikat Great Place to Work® ma dla nas szczególną wartość.
Dzięki otrzymanemu certyfikatowi oraz wysokim ocenom w badaniach ankietowych, SOFTSWISS otrzymuje możliwość udziału w kolejnym etapie konkursu na „Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce 2024”.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15 urodziny. Oficjalne przedstawicielstwa korporacji działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników. SOFTSWISS jako pierwsza na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” oraz nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 11 różnych nagród iGamingowych, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year, a także Best Marketing Campaign.
Nadesłał:
SmartContent
|
Komentarze (0)