Firma » Biznes
Międzynarodowa firma z branży IT SOFTSWISS prowadzi we Wrocławiu wycieczki dla wspólnoty IT
Zobacz więcej zdjęć » |
Przy pomocy tej inicjatywy światowy producent oprogramowania, który rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i w Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski, zjednoczył miejscową wspólnotę IT, pomógł jej zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ostrów Tumski, Stare Miasto, stuletni kryty rynek, kompleksy klasztorne, pierwszy w historii Wrocławia uniwersytet, średniowieczne więzienie, główny plac, przepiękny ratusz miejski – uczestnicy niedzielnych spotkań z przewodnikiem zapoznają się z kultowymi zabytkami Wrocławia oraz poznają jego historię i miejscowe legendy.
- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania z innej strony miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość porozmawiania z kolegami w nieformalnych okolicznościach i rozszerzenia swojego światopoglądu. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego wydarzenia!” – podzieliła się wrażeniami pracownica firmy z branży IT, zespół której obecnie pracuje w Polsce
- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! Wycieczka sprawiła mi ogromną przyjemność. Odkryłem dla siebie nowe miejsca i fakty historyczne, o których wcześniej nie wiedziałem” – dodał jeszcze jeden uczestnik poprzedniej wycieczki.
,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” odbyły się w pięciu dużych polskich miastach. Pierwsze spotkania z przewodnikiem miały miejsce w Warszawie w czerwcu. Potem miejscowa wspólnota IT w Polsce niejednokrotnie prosiła o przeprowadzenie wycieczek także w innych miastach, które śmiało można byłoby nazwać hubem dla wielu międzynarodowych firm z branży IT. W tej sposób projekt otrzymał kontynuację i objął także Poznań, Gdańsk, Kraków i Wrocław.
- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się między krajami i wybierać wygodne miejsce pracy. Z jednej strony, przeprowadzka jest szansą, aby zobaczyć świat, zapoznać się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym wypadku stanowi niewielki stres. Potrzebny jest czas na adaptację, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego specyfiką kulturową. Dla nas to nieodzowny wyraz szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów, — komentuje projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
Dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS, w lokalnym środowisku w całej Polsce udało się zanurzyć ponad 500 specjalistów z branży IT. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który specjaliści spędzili na wycieczkach z przewodnikiem we wszystkich miastach, to wyjdzie nam niemal doba ciągłych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.
Nadesłał:
SmartContent
|
Komentarze (0)