Moda » Odzież

Miejska dżungla Coccodrillo

Miejska dżungla Coccodrillo
Zobacz więcej zdjęć »
W sezonie wiosna-lato 2017 zarówno wśród trendów dla dorosłych, jak i dla dzieci królują tropikalne printy i soczyste barwy. W kolekcji polskiej marki Coccodrillo znajdziemy oryginalne motywy palm, kaktusów i egzotycznych kwiatów. Tego lata odkryjemy miejską dżunglę!

Botaniczny trend to niezaprzeczalny hit tego sezonu! Florystyczne wzory nosimy od stóp do głów. Pokochali je nie tylko dorośli, ale i dzieci. Polska marka Coccodrillo przenosi trendy ze światowych wybiegów na dziecięce projekty, dostosowując je do małego odbiorcy. Tropikalne motywy w wiosenno-letniej kolekcji Coccodrillo przywodzą na myśl słoneczne plaże i niezwykłe dżungle rodem z egzotycznych krain. Wakacyjny design ubranek oraz przewiewne tkaniny, z których zostały wykonane, zapewnią wygodę i komfort naszym pociechom, zarówno w odległych zakątkach świata jak i podczas lata w mieście. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Roślinne motywy w tym sezonie pojawiły się w liniach dla chłopców Adventure i Born to be wild oraz dla dziewczynek - Cactus, Tropical i Mon Jardin. Ubranka dla małych poszukiwaczy przygód zdobią printy w egzotyczne kaktusy, palmy i tropikalne kwiaty. Chłopcy pokochają sportowe bluzy i koszulki w ciekawe nadruki, a wygodne spodnie sprawdzą się podczas zabawy. Propozycje dla dziewczynek, oprócz ciekawych wzorów, posiadają delikatną koronkę zdobiącą rękawki bluzek, marszczenia i urocze kokardki, które przypadną do gustu małym księżniczkom.

W tym sezonie spotykamy się w dżungli! 

COCCODRILLO to znana marka odzieży dla niemowląt i dzieci, której właścicielem jest firma CDRL S.A. Jej historia sięga początku lat 90., kiedy Marek Dworczak i Tomasz Przybyła rozpoczęli działalność na rynku odzieżowym. Prawdziwy przełom nastąpił w roku 2002, kiedy doszło do połączenia prowadzonych przez nich niezależnych spółek. Marka Coccodrillo to owoc współpracy obu prezesów oraz ich własnych rodzinnych doświadczeń. Jako młodzi rodzice doskonale wiedzieli, czego potrzeba ich dzieciom i potrafili zaobserwować, jak szybko potrzeby te ewoluują. Każdego roku, wyspecjalizowany zespół projektuje ofertę jesienno-zimową oraz wiosenno-letnią. Łącznie, co sezon, powstaje kilkadziesiąt zróżnicowanych kolekcji, zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców. W ofercie są ubranka na co dzień, o charakterze sportowym i eleganckim. Główną projektantką marki jest Agnieszka Nowak. Tworząc projekty zawsze kieruje się po prostu dziecięcą fantazją, bo to najmłodsi tak naprawdę oceniają jego produkty. W firmie przykłada się najwyższą wagę do kwestii jakości i funkcjonalności. Produkty dostępne są w 250 salonach sprzedaży w Polsce, za granicą oraz online na pl.coccodrillo.eu  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »