Firma » Biznes
MIESZKAŃCY WILANOWA CHCĄ SZYBKIEGO POWSTANIA DUŻEJ GALERII PRZY UL. PRZYCZÓŁKOWEJ
Aż 86% mieszkańców Miasteczka Wilanów odczuwa wyraźną potrzebę wybudowania na terenie Wilanowa galerii handlowej, a 75% uważa, że powinna ona powstać stosunkowo szybko – wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aż 86% mieszkańców Miasteczka Wilanów odczuwa wyraźną potrzebę wybudowania na terenie Wilanowa galerii handlowej, a 75% uważa, że powinna ona powstać stosunkowo szybko – wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown1. Zdecydowana większość mieszkańców (80%) opowiada się za tym, by powstała duża, kompleksowa i integralna architektonicznie galeria, gdzie pod jednym dachem znajdą się takie atrakcje, jak kino, restauracje oraz szeroki wybór sklepów.
CZEGO BRAKUJE W MIASTECZKU WILANÓW?
Jako jeden z podstawowych deficytów infrastruktury Miasteczka Wilanów, mieszkańcy wskazują brak galerii handlowej (80%), publicznego i ogólnodostępnego miejsca spotkań dla dorosłych i dzieci (74%) oraz kompleksu kinowego (71%). Jednocześnie respondenci oczekują, że wszystkie te braki zostaną zaspokojone w ramach jednego kompleksu handlowego zlokalizowanego w ich sąsiedztwie tak, aby nie musieli jeździć do oddalonych od Miasteczka innych obiektów.
Respondenci zapytani, jakiego typu galerię handlową najchętniej widzieliby w swojej okolicy, w pierwszej kolejności wskazują przykłady dużych budynków, jak Złote Tarasy, Galeria Mokotów czy Arkadia, które proponują swoim klientom wszechstronną ofertę sklepów oraz usług. Aż 84% respondentów zadeklarowało, że tego typu galerie handlowe odwiedza przynajmniej raz w miesiącu – z tego względu chcieliby, aby podobny obiekt powstał w ich bliskiej okolicy, bowiem odległość do wybranych centrów handlowych uważają aktualnie za największą ich wadę. „Najnowsze trendy konsumenckie wskazują na rosnącą potrzebę wygody i łatwości dostępu do towarów i usług. Trend ten szczególnie mocno widoczny jest w infrastrukturze handlowej, gdzie konsumenci oczekują zarówno bliskości takich obiektów, jak i ich kompleksowości. Badania zrealizowane przez Millward Brown na temat koncepcji budowy galerii handlowej w Miasteczku Wilanów doskonale wpisują się w ten trend. Mieszkańcy Miasteczka Wilanów, w zdecydowanej większości wyrażają potrzebę powstania galerii w bezpośrednim sąsiedztwie, która zaspokoi ich potrzeby” – komentuje Jakub Antoszewski z MillwardBrown.
WYMARZONA GALERIA: DUŻA, KOMPLEKSOWA I BLISKO DOMU
1 Badanie „Mieszkańcy Wilanowa o Galerii Wilanów” przeprowadzone przez MillwardBrown na zlecenie GTC na reprezentatywnej grupie mieszkańców Miasteczka Wilanów n= 300 w okresie 02-08.03.2016.
Kompleksowość galerii 88% mieszkańców postrzega, jako wyraźną zaletę i atut, jaki powinna posiadać także ich wymarzona galeria w Miasteczku. Sam obiekt w Wilanowie powinien ich zdaniem spełniać także nie tylko oczekiwania dot. sklepów i usług, ale także służyć całemu miasteczku i dzielnicy i jednocześnie wpisywać się w jego estetykę. Z tego względu aż 89% mieszkańców pozytywnie ocenia dźwiękochłonną rolę budynku galerii, która miałaby powstać wzdłuż ul. Przyczółkowej, a aż 90% pozytywnie ocenia wstępny projekt Galerii Wilanów, jaki przedstawił inwestor, firma GTC. Mieszkańcy zdecydowanie wybierają opcję dużej, kompleksowej galerii, gdzie w jednym budynku znajdują się wszystkie usługi, w tym kino, restauracje, sklepy czy strefa dla dzieci (88%). Zdecydowanie z mniejszym entuzjazmem spotyka się koncepcja galerii zlokalizowanej w kilku budynkach, przedzielonych pasażami na wolnym powietrzu (43%). „Badanie przeprowadzone przez niezależny i renomowany ośrodek badawczy, pokazuje jednoznaczne oczekiwania i potrzeby mieszkańców Miasteczka Wilanów. Dziś odczuwają oni istotny brak kompleksowego obiektu na terenie Wilanowa, który zaspokoiłby ich potrzeby związane z zakupami, wyjściem do kina czy restauracji. Mieszkańcy za uciążliwe uznają fakt, że do tego typu galerii muszą jeździć daleko” – komentuje Rafał Twarowski, Członek zarządu, Dyrektor Zarządzający spółki Centrum Handlowe Wilanów Sp. z o.o. – spółki z grupy GTC SA będącej bezpośrednim inwestorem Galerii Wilanów. „Mieszkańcy Wilanowa są bardzo świadomymi konsumentami, nie tylko dostrzegają benefity wynikające z bliskości tego typu obiektu, ale także korzyści, jakie płyną dla ich mieszkania jako inwestycji. Aż 67% pozytywnie ocenia fakt, że dzięki powstaniu galerii, cena ich mieszkania może wzrosnąć na rynku, a 89% z entuzjazmem patrzy na to, że w ich sąsiedztwie powstałaby duża, kompleksowa galeria, która wreszcie zaspokoi ich potrzeby. Mieszkańcy wyraźnie wolą mieć wszystko blisko i w jednym miejscu; niewątpliwie doceniają też integralność architektoniczną naszej galerii, dzięki której nie muszą w słotne i zimne dni maszerować po ulicach w poszukiwaniu swojego ulubionego sklepu czy restauracji. Wszystko to tylko potwierdza, że nasza wizja i koncepcja Galerii Wilanów idealnie odpowiada na oczekiwania najbardziej zainteresowanych – czyli konsumentów, a zarazem mieszkańców Wilanowa” – dodaje Twarowski.
90% mieszkańców Miasteczka Wilanów pozytywnie ocenia wstępny projekt Galerii Wilanów 89% mieszkańców pozytywnie ocenia dźwiękochłonną rolę budynku galerii, która miałaby powstać wzdłuż ul. Przyczółkowej
O GALERII WILANÓW
Galeria Wilanów będzie pierwszym centrum handlowym nowej generacji położnym w południowej części Warszawy. Zaprojektowana przez renomowane studia architektoniczne APA Wojciechowski oraz Moshe Tzur Architects galeria planowana jest w taki sposób, by zapewnić całkowitą otwartość swoim klientom. Projekt przyjazny dla środowiska dysponuje częścią rozrywkową i placami zabaw. Całkowita powierzchnia najmu wyniesie 61 000 m kw. w tym 250 sklepów i punktów usługowych. Ponadto klienci będą mogli korzystać z 2 200 miejsc parkingowych zlokalizowanych w podziemiu galerii jak na dachu. Galeria Wilanów już przyciągnęła wiele atrakcyjnych najemców takich jak Cinema City, Carrefour, H&M, Grupa LPP i wiele innych. Obecnie inwestor Galerii Wilanów czeka na wydanie pozwolenia na budowę.
O GTC
Grupa GTC jest jedną z czołowych spółek sektora nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej. Od powstania w 1994 r. Grupa zajmuje się budowaniem nieruchomości biurowych i handlowych o wysokim standardzie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dziś GTC jest właścicielem i zarządcą 35 budynków komercyjnych oferujących ok. 650 000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Serbii, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Czechach i na Węgrzech.
Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie WIG30. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowych indeksów: Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.
Kontakt:
Joanna Manarczyk
Hill + Knowlton Strategies
tel.: +48 22 536 38 07
mobile: +48 691 216 333
e-mail: joanna.manarczyk@hkstrategies.com
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak
Hill + Knowlton Strategies
tel.: +48 22 536 38 00
mobile: +48 607 661 166
e-mail: katarzyna.fabjaniak@hkstrategies.com
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Hill
|
Komentarze (0)