Technologie » Internet
Milionowa ankieta Elsevier wypełniona!
Zobacz więcej zdjęć » |
Milionowej odpowiedzi udzieliła Polka, dr Agnieszka Sobczak-Kupiec, pracownik naukowy Politechniki Krakowskiej i otrzymała atrakcyjne nagrody dla siebie i dla swojej uczelni.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Elsevier, wiodący dostawca produktów i serwisów informacyjnych z dziedziny nauki, techniki i medycyny przeprowadził badanie pozwalające klientom wydawnictwa na wyrażenie opinii o produktach i serwisach firmy. Specjalista w dziedzinie inżynierii materiałowej, chemicznej, technologii i nanotechnologii z Politechniki Krakowskiej, dr Agnieszka Sobczak-Kupiec, która wypełniła milionową ankietę, otrzymała subskrypcję na książki elektroniczne SciVerse ScienceDirect o wartości 10 000 euro dla swojej instytucji, bon towarowy Elsevier Webshop o wartości 250 $ oraz najnowszego iPada. Pani doktor Sobczak-Kupiec wzięła udział w badaniu po opublikowaniu swojego artykułu, zatytułowanego “The influence of calcination parameters on free calcium oxide content in natural hydroxyapatite” w wydawanym przez Elsevier czasopiśmie Ceramics International.
“Dla społeczności naukowej niezwykle ważne jest posiadanie produktów i narzędzi pozwalających na bardziej efektywne wykorzystanie czasu i podniesienie jakości badań. Doceniamy możliwość przekazania wydawnictwu Elsevier naszej opinii na temat platformy i fakt, że nasze zdanie i pomysły są cenione”, powiedziała Sobczak-Kupiec. “Moi koledzy z Politechniki Krakowskiej odniosą wielką korzyść z subskrypcji na książki elektroniczne.”
“Elsevier stawia sobie za cel pomoc autorom, wydawcom i recenzentom w doskonaleniu ich pracy i jej wyników oraz spełnianie ich oczekiwań. Nasze ankiety dostarczają cennych informacji przydatnych w określeniu, jak możemy pomagać pracownikom naukowym w przyspieszeniu procesu badawczego”, powiedziała Ewa Kittel-Prejis, Dyrektor Wydawniczy Elsevier. “Jesteśmy ogromnie wdzięczni za wkład naszych klientów, a duża liczba odpowiedzi na ankietę ilustruje, jak wielkie zasługi mają oni w ulepszaniu naszych produktów i serwisów”.
# # #
Wydawnictwo Elsevier
Elsevier jest wiodącym dostawcą produktów i serwisów informacyjnych z dziedziny nauki, techniki i medycyny. We współpracy ze światową społecznością naukową i medyczną firma publikuje ponad 2 000 czasopism, w tym The Lancet i Cell oraz prawie 20 000 tytułów książkowych, w tym wielkie dzieła encyklopedyczne wydawnictw Mosby i Saunders. Do produktów online Wydawnictwa Elsevier należą między innymi SciVerse ScienceDirect, SciVerse Scopus, Reaxys, MD Consult i Nursing Consult, wspomagające pracę naukowców i pracowników ochrony zdrowia oraz SciVal suite i MEDai’s Pinpoint Review, które pomagają instytucjom badawczym i medycznym w osiągnięciu lepszych rezultatów w jak najbardziej ekonomiczny sposób.
Elsevier, którego główna siedziba mieści się w Amsterdamie, zatrudnia 7 000 osób na całym świecie. Firma jest częścią Reed Elsevier Group PLC, wiodącego wydawcy i dostarczyciela informacji, należącego do Reed Elsevier PLC i Reed Elsevier NV. Symbolami giełdowymi firmy są REN (Euronext Amsterdam), REL (Giełda Londyńska), RUK i ENL (Giełda Nowojorska).
Pakiet SciVerse Wydawnictwa Elsevier
Pakiet SciVerse® zapewnia światowej społeczności badawczej dostęp do stale poszerzanych zasobów i rozwiązań, które są obecnie dostępne za pośrednictwem jednej platformy. Pakiet obejmuje obecnie SciVerse ScienceDirect®, największe na świecie źródło treści recenzowanych naukowo, zawierające ponad 10 milionów artykułów oraz SciVerse Scopus®, bazę abstraktów i cytowań obejmującą 41 milionów rekordów, w tym 70% z abstraktami i prawie 19 500 tytułów od 5 000 wydawców z całego świata. Platforma obejmuje również portal SciVerse Hub pozwalający na przeprowadzenie jednego wyszukiwania obejmującego wszystkie zasoby SciVerse wraz z wyselekcjonowanymi zasobami sieciowymi, a rezultaty przedstawione są zgodnie z relewancją i z wykluczeniem duplikatów. Applications i Developer Network pozwalają społeczności naukowej na tworzenie, znajdowanie i korzystanie z aplikacji zwiększających możliwości wyszukiwania na platformie SciVerse.
Kontakt dla mediów
Agata Jablonka, Customer Development Manager, Elsevier,+49 172 6273978, a.jablonka@elsevier.com
Katarzyna Dmowska, Media Metropolis, +48 601 447 15, kdmowska@mediametropolis.pl
Nadesłał:
metropolis
|
Komentarze (0)