Gospodarka » Żywność
Milka Choco Brownie – czekoladowa przyjemność
Obecnie konsumenci oczekują od produktów nie tylko wysokiej jakości i dobrego smaku – szukają doświadczeń, spełnienia nieoczywistych życzeń. I tak sięgając po ulubione ciastko, spodziewają się czegoś dobrego, ale też pozwalającego na relaksującą chwilę dla siebie. W odpowiedzi na potrzeby Polaków oraz ich umiłowanie do kultowego Brownie, firma Mondelēz International wprowadziła na rynek polski nowy produkt – Milka Choco Brownie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Inspiracją do stworzenia Milka Choco Brownie był fenomen znanego na całym świecie ciasta Brownie. Chcąc wpisać się w gusta swoich konsumentów, firma opracowała unikalny produkt. Milka Choco Brownie to miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.
Milka Choco Brownie świetnie sprawdza się w chwilach relaksu i odpoczynku. To idealna przekąska na przyjemny moment dla samego siebie. Dzięki nowoczesnej formie jest zawsze na wyciągnięcie ręki. Konsumenci mogą sięgnąć po wygodne opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek) dostępne w szerokiej dystrybucji lub pojedyncze ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci Żabka.
Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości, takie jak ciastka Milka. Portfolio tej marki to klasyczne propozycje, ale też unikalne nowości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej: intensywnie czekoladowe ciastko z kawałkami czekolady Milka, idealnie pasujące na chwilę relaksu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits
Rekomendowana cena produktu:
Opakowanie 150 g (6 x 25 g) – 8,69 PLN
Opakowanie pojedyncze 50 g – 3,49 PLN
Nadesłał:
HKStrategiesPL
|
Komentarze (0)