Rozrywka i wypoczynek » Święta
Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta”
13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Najmilsza marka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, m.in. niezwykłe wydarzenia w aż 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio – delikatny kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Odkryj magię oczekiwania na święta”
Będąca ambasadorem najmilszych emocji marka rusza z czułym przekazem inspirującym do okazywania sobie delikatności nie tylko 24 grudnia, ale również przez cały okres świątecznych przygotowań. Milka przypomina,
że warto celebrować każdą chwilę tego wyjątkowego czasu w roku i dzielić się delikatnością z najbliższymi. Dzięki temu odnajdziemy mnóstwo radości w każdym przedświątecznym rytuale, co pozwoli nam odkryć prawdziwą „magię oczekiwania”.
Spot reklamowy
Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60 i 30 sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – uwielbiany przez konsumentów kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.
Outdoor i działania niestandardowe
W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. To jednak nie wszystko. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe,
za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie jeszcze większy niż dotychczas.
Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w wyjątkowe, interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie na chwilę przechodniów
w przedświątecznym pośpiechu, by oddając się zabawie, wspólnie mogli rozpocząć wielkie przedświąteczne odliczanie i odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.
Do zabawy będzie można się włączyć:
· 1-10 grudnia w Galerii Krakowskiej (Kraków), CH Posnania (Poznań), Zielonych Arkadach (Bydgoszcz)
· 13-17 grudnia w Milenium Hall (Rzeszów), CH Manufaktura (Łódź), Galeria Przymorze (Gdańsk),
· 19-23 grudnia w Galerii Katowickiej (Katowice), Galeria Echo (Kielce), Galerii Warmińskiej (Olsztyn)
Social media
Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.
Więcej na oficjalnych kanałach Milka: Facebook, YouTube
In-store
Oczywiście marka nie zapomniała również o limitowanej edycji zimowych słodkości. Obok wspomnianego wcześniej kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami
w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać wyjątkową, metalową puszkę.
- Wraz z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta” pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie. W tym roku skala świątecznej kampanii jest jeszcze większa niż dotychczas. Na naszych konsumentów czeka mnóstwo nowości i moc atrakcji – mówi Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta". Najmilsza marka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, m.in. niezwykłe wydarzenia w aż 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio - delikatny kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu".
„Odkryj magię oczekiwania na święta"
Będąca ambasadorem najmilszych emocji marka rusza z czułym przekazem inspirującym do okazywania sobie delikatności nie tylko 24 grudnia, ale również przez cały okres świątecznych przygotowań. Milka przypomina,
że warto celebrować każdą chwilę tego wyjątkowego czasu w roku i dzielić się delikatnością z najbliższymi. Dzięki temu odnajdziemy mnóstwo radości w każdym przedświątecznym rytuale, co pozwoli nam odkryć prawdziwą „magię oczekiwania".
Spot reklamowy
Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60 i 30 sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza" święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio - uwielbiany przez konsumentów kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.
Outdoor i działania niestandardowe
W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. To jednak nie wszystko. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe,
za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie jeszcze większy niż dotychczas.
Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w wyjątkowe, interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie na chwilę przechodniów
w przedświątecznym pośpiechu, by oddając się zabawie, wspólnie mogli rozpocząć wielkie przedświąteczne odliczanie i odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.
Do zabawy będzie można się włączyć:
- 1-10 grudnia w Galerii Krakowskiej (Kraków), CH Posnania (Poznań), Zielonych Arkadach (Bydgoszcz)
- 13-17 grudnia w Milenium Hall (Rzeszów), CH Manufaktura (Łódź), Galeria Przymorze (Gdańsk),
- 19-23 grudnia w Galerii Katowickiej (Katowice), Galeria Echo (Kielce), Galerii Warmińskiej (Olsztyn)
Social media
Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.
Więcej na oficjalnych kanałach Milka: Facebook, YouTube
In-store
Oczywiście marka nie zapomniała również o limitowanej edycji zimowych słodkości. Obok wspomnianego wcześniej kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami
w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać wyjątkową, metalową puszkę.
- Wraz z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta" pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie. W tym roku skala świątecznej kampanii jest jeszcze większa niż dotychczas. Na naszych konsumentów czeka mnóstwo nowości i moc atrakcji - mówi Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych - agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Cena kalendarza 21,99 PLN.
* * *
Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 25 lat obecną na naszym rynku.
Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki Halls.
Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia ponad 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Więcej informacji o firmie: http://eu.mondelezinternational.com/
* * *
Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 25 lat obecną na naszym rynku.
Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki Halls.
Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia ponad 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Więcej informacji o firmie: http://eu.mondelezinternational.com/
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Komentarze (0)