Technologie » Internet

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą popularność wśród młodych użytkowników, czyli grupy docelowej kampanii oraz szerokich możliwości w zakresie prowadzenia kreatywnych realizacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zauważyliśmy bardzo duży potencjał w serwisie TikTok, z którego korzysta już 600 mln użytkowników, z czego większość to nastolatki. Efekty przerosły nasze oczekiwania. Jest to medium, które wyzwala kreatywność użytkowników w większym stopniu niż Instagram, a co za tym idzie otwiera nowe możliwości komunikacji dla marek – komentuje Michał Chrościcki, Analyst & Strategy Planner Mint Media.

W ramach współpracy, agencja Mint Media była odpowiedzialna za dobór kanałów oraz przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych w zakresie kampanii digital i konkursu na platformach Instagram i TikTok.

Celem kampanii była promocja gry karcianej UNO wśród młodych osób. Działania zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszym z nich było zamieszczenie postu na Instagramie, lokującego produkt oraz konkurs Mattel. Etap drugi obejmował umieszczenie filmu w serwisie TikTok. Ostatnim krokiem było dodanie wideo przedstawiającego wirtualną rozgrywkę użytkowników. Wszystkie publikacje otagowane były #UNOwyzwanie.

Dzięki połączeniu siły tych dwóch platform, udało się skupić uwagę bardzo szerokiej grupy odbiorców. Użytkownicy TikTok, w ramach drugiego etapu, kierowani byli na Instagram, co pozytywnie przełożyło się na wyniki kampanii. Efekty działań ponad trzykrotnie przerosły zakładaną liczbę wyświetleń filmów oraz ponad dwukrotnie estymowany zasięg postów.

Po stronie Mint Media za współpracę odpowiedzialni byli Patrycja Pietruszewska oraz Michał Zychowicz.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Unilever, Philips, Perła, Develey, DHL Express, Cukiernia Sowa, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »