Społeczeństwo » Społeczeństwo
„Mistrzowie Multimediów” z zyskiem dla inwestorów
Wysokość zysku z inwestycji była uzależniona od notowań akcji 15 globalnych spółek - gigantów branży multimedialno-technologicznej: Apple, Activision Bizzard, Axel Springer, DreamWorks Animation, Electronic Arts, Facebook, Google, Microsoft, Nintendo, Samsung, Sony, Time Warner Cable, Vivendi, Walt Disney oraz Wolters Kluwer. Produkt umożliwiał osiągnięcie nawet do 20 proc. zysku z części inwestycyjnej pod warunkiem, że spółki wchodzące w skład portfela będą notować wzrosty na giełdzie. Podczas okresu ubezpieczenia klienci zostali objęci ochroną ubezpieczeniową przez TU na Życie Europa. Po jego zakończeniu otrzymali gwarantowane świadczenie z tytułu dożycia do końca okresu odpowiedzialności w wysokości 100,1% zainwestowanego kapitału wraz z wypracowaną premią. Klienci nie ponosili opłat wstępnych za przystąpienie do ubezpieczenia. Minimalna kwota inwestycji wynosiła 5 000 złotych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konstrukcja „Mistrzów Multimediów” łączyła lokatę z produktem strukturyzowanym. W okresie trwania zapisów na produkt była tworzona lokata o promocyjnym oprocentowaniu. Po tym okresie wypracowane odsetki przekazywane były na konto osobiste klienta, a kapitał lokaty na inwestycję.
Zapisy na „Mistrzów Multimediów” trwały od października do listopada 2013 r. Czas trwania produktu wynosił 2,5 roku. W tym okresie wypracował on prawie 16 proc. premii, co przełożyło się na zysk 6,32 proc. w skali roku. Dodatkowo produkt dawał klientom ubezpieczenie na wypadek zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego.
TU na Życie Europa S.A. wchodzi w skład Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Specjalizuje się w bancassurance - ubezpieczeniach oferowanych klientom we współpracy z bankami i instytucjami pośrednictwa finansowego.
Nadesłał:
alicja.hamkalo@tueuropa.pl
|
Komentarze (0)