Motoryzacja » Samochody
MISTRZOWSKA OFERTA 2016 – NOWA KAMPANIA REKLAMOWA MITSUBISHI MOTORS
Zobacz więcej zdjęć » |
Działania promocyjne mają za zadanie poinformowanie klientów o możliwości zyskania 12 000 zł przy zakupie modelu Mitsubishi ASX oraz 8000 zł w przypadku nowego Mitsubishi Outlander 2016, zachęcenie do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu - internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media, prasy i stacji radiowych.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX oraz nowego Mitsubishi Outlander 2016, co zachęci ich do wizyty na stronie marki oraz w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors i odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi. Klienci decydując się na zakup modelu ASX zyskają 12 000 zł, natomiast na zakupie Outlandera - 8 000 zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasę i radio. Reklama radiowa w wersji 15-sekundowej jest emitowana w 40 stacjach ogólnopolskich i regionalnych.
Kampanię „Mistrzowska oferta 2016" przygotowały na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors agencje Starcom, Imagine i Netkata.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/mistrzowska_oferta/.
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|
Komentarze (0)