Motoryzacja » Samochody
Mitsubishi serii Geoseek - miejscy poszukiwacze przygód
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Mitsubishi Motors, która specjalizuje się w produkcji SUV-ów, poszukuje nieszablonowych sposobów na tworzenie nowych konstrukcji tego segmentu - na taki luksus może pozwolić sobie jedynie marka o blisko stuletniej tradycji...
Takie nowatorskie podejście zaowocowało opracowaniem pierwszego elektrycznego SUV-a typu plug-in hybrid (Outlander PHEV), a w przyszłości przyczyni się do zaprezentowania w pełni elektrycznego SUV-a (eX Concept) o zasięgu wynoszącym 400 kilometrów.
Co więcej, nowe interpretacje znanych koncepcji mogą zaowocować stworzeniem nowych wersji znanych produktów, które zaskoczą klientów.
Kolekcja kapsułowa
Takie właśnie zadanie stoi przed opracowanymi przez MMC modelami serii Geoseek: nawiązując do znanej ze świata mody koncepcji kreatywnej współpracy, modele te mogą być postrzegane, jako tzw. Kolekcja kapsułowa w gamie standardowych aut Mitsubishi Motors. Jednakże samochody z tej serii nie będą projektowane przez zewnętrznego konsultanta, ale przez kreatywnych specjalistów z zespołu projektantów MMC Global Design Team.
W tym przypadku, tematem przewodnim serii Geoseek będzie esencja SUV-a (odważny, nieskrępowany design, aktywny charakter, funkcjonalny projekt) wydobyta za pomocą unikatowych kolorów, specjalnego wykończenia oraz nowych funkcji, co przypadnie do gustu miejskim poszukiwaczom przygód.
Kolekcja kapsułowa MMC różni się od modeli specjalnych (na przykład dodatkowe wyposażenie dodatkowe elementy dekoracyjne specjalna cena) czy zwykłych serii designerskich (na przykład dodatkowe wyposażenie dodatkowe elementy dekoracyjne nazwa znanego domu mody), wnosząc na rynek unikatowe cechy limitowanej edycji stworzonej bezpośrednio przez producenta.
W zależności od opinii klientów, koncepcja kolekcji kapsułowej - testowana początkowo w oparciu o modele studyjne stworzone na bazie Mitsubishi ASX i L200, czyli najlepiej sprzedających się na świecie aut japońskiej firmy - może zostać rozszerzona o kolejne samochody, tematy, itp.
Pomarańczowe akcenty
Podczas salonu Geneva Motor Show 2016, firma MMC zaprezentuje modele ASX i L200 Geoseek, będące pierwszymi przedstawicielami kolekcji kapsułowej, łączącej tradycyjne cechy SUV-a Mitsubishi z oszałamiającym akcentami designerskimi.
By podkreślić rodowód i cechy SUV-a, modele te wyróżniono szarymi akcentami, zwracającymi uwagę na solidność konstrukcji.
Zarówno model ASX, jak i L200 Geoseek odzwierciedlają w swoim wyglądzie najnowsze trendy modowe i wyposażeniowe promujące aktywny tryb życia, czego przejawem są jasnopomarańczowe akcenty podkreślające funkcjonalność dodatkowych elementów wyposażenia:
- ASX: bagażnik dachowy, spoiler dachowy z tyłu, tylny dyfuzor, wykończenie progów, obudowy lamp przeciwmgłowych, akcenty dekoracyjne na nadkolach, lusterka zewnętrzne, itd
- L200: uchwyty na kabinie, spoiler z tyłu, progi na tylnym zderzaku, progi boczne, obudowy lamp przeciwmgłowych, akcenty dekoracyjne na nadkolach, lusterka zewnętrzne, itd
W przypadku obu aut, standardowe wyposażenie zostało uzupełnione o specjalne elementy, jak na przykład bagażnik dachowy.
Dopełnieniem całości są opony o wysokiej przyczepności oraz czarne, aluminiowe obręcze kół z pomarańczowymi akcentami dekoracyjnymi.
Ten sam temat przewodni dominuje wewnątrz, gdzie znalazły się pomarańczowo-czarne połączenia kolorystyczne:
- czarna tapicerka z pomarańczową lamówką oraz pomarańczowymi przeszyciami na siedzeniach i środkowym podłokietniku z przodu, a także pomarańczowe wykończenie dźwigni hamulca ręcznego i klamek w drzwiach, czarne dywaniki podłogowe z pomarańczową lamówką, pomarańczowe akcenty na panelu drzwiowym, wlotach powietrza do kabiny, panelu sterowania klimatyzacją, itd...
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|
Komentarze (0)