Społeczeństwo » Społeczeństwo

Młodzież i jej przynależność

Młodzież i jej przynależność
Zobacz więcej zdjęć »
Internet jest miejscem, gdzie toczą się spory, lansuje się mody i wzbudza kontrowersje. To przestrzeń w której cyklicznie pojawiają się nowe gwiazdy, nośne powiedzenia czy motywy wykorzystywane przez internautów na różne sposoby.

Jak więc głosi ostatnio wszechwiedząca sieć, hipsterzy stali się zbyt mainstreemowi, co u wielu z nich powoduje jeszcze bardziej pogłębioną depresję i jeszcze większe "wyindywidualizowanie z rozentuzjazmowanego tłumu". To czy hipster kiedykolwiek istniał poza siecią nie jest do końca jasne, gdyż styl ubierania się tej wyjątkowej grupy, choć jest cechą najbardziej charakterystyczną - nie jest jedyną i najważniejszą.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

                W każdym młodym (i starszym zresztą na szczęście też) występują wiodące trendy, które wyrazić mają nastroje młodzieży. Najczęściej związane są one z ogólnym samopoczuciem, w tym trudnym okresie. Bunt, anarchia, niezgoda na panujące prawa i zasady zawsze więc miała ujście w stylu ubierania się i ogólnej postawie oraz zainteresowaniach. I tak przez wiele pokoleń sukces święciły koszulki z nadrukiem (Greenprint.com.pl) na których przewijały się różne motywy - najczęściej zaś wizerunki zespołów, okładki płyt czy teksty piosenek. Podobnie zresztą wyglądają obecnie torby bawełniane - które wcześniej zastąpione były plecakami typu kostka, torbami chlebakami czy wyplatanymi plecakami.

                Dziś młodzi ludzie nie deklarują się tak jednoznacznie, do jakiej grupy należą i przeciw czemu się buntują. Czasy grandżu, punka czy przeciwnego hip hopu przechodzą powoli w zapomnienie. Coraz częściej młodzi nie opowiadają się przeciw czemuś, ale za czymś. I tak najbardziej pożądanym stylem jest ten "markowy". Sama firma produkująca ubrania jest już wyznacznikiem trendów. Nawet jeżeli zwykły T-shirt opatrzony jest logiem jakiejś marki od razu zyskuje na wartości. Podobnie dzieje się z gadżetami takimi jak parasole reklamowe, kalendarze czy właśnie koszulki.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JoannaK

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »