Firma » Reklama
Mobilna loteria pełna wypieków
Zobacz więcej zdjęć » |
Chleb - elementarny składnik diety człowieka, to przede wszystkim dary natury wymieszane w dobrych proporcjach. Mąka, woda i sól oraz kilka innych dodatków – mogą, dzięki różnym połączeniom, dać cały wachlarz wypieków. Schulstad objął promocją Odmień kuchnię z Schulstad jedenaście z 40 gatunków chleba ze swojego asortymentu: cztery różne chleby typu Fitness: pełne ziaren, ze słonecznikiem, śliwką i z musli, trzy – Dobre: pełnoziarnisty słonecznikowy, z dynia i sezamem, oraz cztery Polskie: z ziarnami, klasyczny, ze słonecznikiem i z ziarnami dyni. Wszystkie sprzedawane są w opakowaniach z zabezpieczonymi kuponami konkursowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Przygotowaliśmy kolejną kampanię mobilną, tym razem przy współpracy z firmą Lantmännen, producentem pieczywa cenionego od lat w wielu krajach, zwłaszcza w Danii i krajach skandynawskich. Gusta i preferencje tych narodowości, przywiązujących wysoką wagę do jakości produktów, mogą być najlepszą rekomendacją produktów Schulstad. Marekting mobilny, wykorzystany w kampanii promocyjnej dla pieczywa tej marki, jest z kolei oznaką myślenia o nowoczesnych metodach interaktywnej komunikacji marketingowej angażującej klienta. Każdy kto wyśle SMS-a z kodem dostanie od nas informację zwrotną o swoim udziale w loterii i ewentualnie, w zależności od szczęścia, o dalszych krokach które doprowadzą ich do zdobycia nagród – mówi Magda Sławińska-Kacprzak Client Service Director w New Line Media.
New Line Media czuwa również nad przebiegiem losowania nagród. 3 listopada oraz 1 grudnia br., za każdym razem o godzinie 17:00, w siedzibie agencji przy ulicy Jasnej 12, w obecności osoby upoważnionej do nadzoru przez Ministra Finansów, będą losowane nagrody I stopnia. Pod nimi kryje się każdorazowo „ Kuchnia marzeń”, czyli wyposażenie kuchenne w postaci mebli o wartości 20. tys. złotych brutto
Szczęście uśmiechnie się również do kolejnych 55 osób, które, podobnie jak przy nagrodzie I stopnia, poprawnie wyślą kod w wiadomości SMS pod numer 70789. Mogą one wygrać nagrodę II stopnia, która będzie losowana codziennie w czasie promocji trwającej od 8 października godziny 9:00 do 1 grudnia godziny 16:59:59. Zwycięzcy mogą otrzymać jeden z 14 blenderów, 14 grilli elektrycznych, 14 mikserów stojących lub z 13 robotów kuchennych.
New Line Media działa w strukturach ASM group i proponuje swoim klientom szeroki wachlarz usług m-marketingowych na miarę XXI wieku, obejmujących swoim zakresem m.in.: kampanie promocyjne wykorzystujące np. m-kupony; projektowane stron/podstron WWW, a także wszelkich aplikacji Java; pełne wykorzystanie kanału MMS, Bluetooth Marketingu, B-Zonów oraz m-reklamy; usługi typu Call Center i handing house; tworzenie programów lojalnościowych.
ASM Group, współtworzą również Call2Action – wykorzystująca do komunikacji marketingowej nowe media, tj. POS TV; Partner ASM – specjalizująca się w nowoczesnym, szeroko rozumianym merchandisingu i Grey Matters – agencja full service.
New Line Media proponuje szeroki wachlarz usług w zakresie marketingu mobilnego (tzw. m-marketing), m-reklamy, Bluetooth marketing, call center & handling house. Proponuje pełną obsługę od kreacji i strategii po techniczną realizację, a także koordynację. Agencja przygotowuje akcje promocyjne na urządzenia mobilne, organizując m.in. kampanie SMS Pull oraz Push; MMS; WAP; IVR. Ponadto projektuje i wykonuje akcesoria do telefonów komórkowych, tj. kontent multimedialny: tapety; dzwonki; wygaszacze; gry Java itp. Techniczna infrastruktura New Line Media pozwala na połączenie z SMSC (SMS Centrum, do którego trafiają wszystkie wysyłane SMSy) oraz MMSC (MMS Centrum) wszystkich polskich operatorów telefonii komórkowej. Więcej informacji: www.newlinemedia.pl
Komentarze (0)