Firma » Biura

Mobilne zarządzanie nieruchomościami - jENGO.pl

Mobilne zarządzanie nieruchomościami - jENGO.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Podgląd dokumentacji technicznej, fotograficzne zgłoszenia od najemców i lokatorów, przypomnienie o terminie przeglądu, a wszystko to na ekranie smartfona lub tabletu – zarządzanie nieruchomościami staje się o wiele prostsze i mniej czasochłonne dzięki aplikacji jENGO.pl.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mobilna platforma, autorstwa łódzkiej firmy Mobile Systems powstała przy wsparciu unijnym, dzięki czemu pierwsze pół roku jej użytkowania kosztuje tylko złotówkę.

jENGO.pl to produkt łódzkiej firmy Mobile Systems, która tworzy innowacyjne rozwiązania informatyczne dla biznesu. Jest to propozycja dla branży związanej z zarządzaniem nieruchomościami, bo platforma jENGO.pl, pozwala na nadzorowanie obiektów budowlanych z poziomu komputera, smartfona czy tabletu. Oferuje stały dostęp do planów architektonicznych czy instalacji technicznych. Pomaga zarządzać budynkami wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni, nieruchomościami komercyjnymi, budynkami użyteczności publicznej czy nieruchomościami przemysłowymi.
- Dzięki pracy online nasze rozwiązanie ułatwia jednoczesne zarządzanie kilkoma obiektami, upraszcza proces, oszczędza czas na każdym etapie pracy zarządcy, przyspiesza komunikację  z najemcami i podwykonawcami tłumaczy Przemysław Kołodziejczyk, prezes Mobile Systems.

O wygodzie mogą mówić także sami najemcy, którym program umożliwia zgłaszanie usterki w lokalu za pomocą przesłanego zdjęcia czy krótkiego filmu wykonanego telefonem komórkowym, a także dostęp do informacji o planowanych remontach.

Firma Mobile Systems to jedna z firm Łódzkiego Inkubatora Technologicznego, dlatego jednym z pierwszych testerów nowego narzędzia był Marek Wasiak z firmy administrującej budynkami Technoparku, w którym mieści się inkubator.

 - Zarządzamy kilkoma, oddalonymi od siebie nieruchomościami, dlatego spodobał mi się natychmiastowy dostęp do różnego typu dokumentacji i informacji, które trafiają do jednego programu, same przyporządkowując się poszczególnym budynkom – opowiada Wasiak. -  jENGO to mobilne biuro w telefonie, czy tablecie, przydatne nawet wówczas, gdy wybieram się do miejsca z ograniczonym dostępem do Internetu, wówczas dokumentację nieruchomości mogę pobrać na telefon albo tablet i korzystać z nich również w trybie off-line – wyjaśnia i podkreśla inne zalety aplikacji, takie jak łatwy dostęp do harmonogramu rozpoczętych prac remontowych, przypomnienia kalendarza o zbliżających się terminach przeglądów, czy zakończenia prac.  

Platforma jest zintegrowana z komplementarną platformą internetową Remontuje.pl, gdzie znaleźć można bazę zleceń remontowo-naprawczych i aktualną listę podwykonawców z różnych branż. Dużą zaletą jest możliwość przeprowadzania aukcji zleceń remontowo-serwisowych, co pozwala obniżyć koszty remontu oraz skorzystać z usług sprawdzonych wykonawców. 

jENGO ma kilka modułów. Z czasem funkcjonalności ma być więcej.
- Planujemy rozbudować platformę na przykład o możliwość regulowania płatności przelewem lub kartą kredytową oraz o możliwość edycji planów architektonicznych nieruchomości – zapowiada Kołodziejczyk. – W tej chwili dostępne są trzy wersje językowe – polska, angielska i ukraińska. Pracujemy nad kolejnymi – dodaje.

Innowacyjność propozycji łódzkiej firmy doceniła Unia Europejska przyznając dofinansowanie w ramach działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej Programu Operacyjnego - Innowacyjna Gospodarka.


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »